Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2019


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

35 minuten geleden zei Peetee:

...Hét moment van de wedstrijd ... :D

Dat zie ik de heren nog niet doen!

Nu gauw weer terug naar de 24 uur van Le Mans. O.a. te zien op RTL 7, EuroSport 1 & 2 en verschillende live streams ( o.a. vanuit de cockpit ) op het internet. Er rijden genoeg Nederlanders mee !! En voor de diehards de stream voor de live timings.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een half uurtje geleden kwam Maarten van der Weijden Sneek binnenzwemmen in zijn 2e poging de tocht langs de Friese elf steden te volbrengen. :clap:

Maarten3.jpg

Maarten2.jpg

Maarten1.jpg

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteravond, eigenlijk al veel te laat, ontdekte ik dat er weer een mooie nachtlucht te zien was en heb snel nog wat foto's genomen. Maar  in het donker, is zoveel licht toch iets te veel dynamiek voor de 'eenvoudige' camera in m'n mobiel en is het vooral een witte vlek geworden. De foto is om 00:19 genomen.

IMG_20190622_001858397_.thumb.jpg.36df43b336238bffdd8a776c200d4f15.jpg


Zie ook Nu.Nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed geprobeerd PeeTee :thumbsup:, het is inderdaad iets beter. Maar met de bron die je gebruikt, kan het niet veel beter worden.

Het origineel ( de lucht, gisteravond ) was veel mooier en gedetailleerder. De foto ( gemaakt met m'n mobiel ) heeft daar een 'wazige' witte vlek van gemaakt en daarna heeft 'Light Image Resizer' ( o.a. voor watermerk en verkleinen foto ) z'n werk ook gedaan. Het resultaat is een leuke ( klein formaat ) foto, maar heeft qua detail natuurlijk behoorlijk ingeleverd. Dat krijg je nooit weer terug of je moet heel verder weg van het origineel.

Jij hebt een goede camera ( en vast en zeker ook wel een statief ), misschien de volgende foto van jouw? Vandaar ook mijn logje gisteravond met "... Als iemand snel is, dan nog gauw ff naar de sterren kijken...". En omdat jij iets verder naar het noorden zit, misschien ook beter uitzicht op het verschijnsel.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie foto hoor. In het echt is het altijd mooier, maar hier kan ik ook van genieten.

@ Peetee , mooi hè Maarten. Ik volg het een beetje via tablet en tv. Het gaat nog goed met hem, ik hoop dat hij het haalt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei regenboog2:

@ Peetee , mooi hè Maarten. Ik volg het een beetje via tablet en tv. Het gaat nog goed met hem, ik hoop dat hij het haalt!

Zeker. Ik vind het sowieso een wereldprestatie, maar ik hoop nu ook dat ie het echt haalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...