Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2019


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Het was vanmiddag heerlijk zonnig weer met weinig wind, dus ideaal voor een fietstocht. Omdat het 'maar' zo'n 11 graden was, wel wat warme kleren aan, maar tijdens het fietsen was het warm genoeg om de jas iets los te doen. Dat we tijdens de tocht ook nog zo'n 26 caches hebben opgepikt, is mooi meegenomen.

Morgenmiddag staat een wandeling op het Dwingelderveld in de planning.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Peetee:

...Het Dwingelderveld is inderdaad ook prachtig!

Inderdaad. Daar hebben we al heel veel kilometers gewandeld en gefietst. Iemand heeft daar nu een nieuwe/ander/....  mooi plekje gevonden, namelijk "Het mooiste plekje". En dat moeten we natuurlijk even gaan bekijken en controleren :wink2:
 

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezellig, weer wat bezoek in het café. Ik was werken en aan het einde van de dag nog even nieuwe banden onder de auto laten leggen. Moet ook gebeuren. Maar misschien kunnen we in het weekend weer eens op pad. Het wordt in ieder geval prachtig weer. Ik hen vanmorgen trouwens wel genoten onderweg. Bij ons in de regio had het gevroren en was er een klein laagje nevel boven de velden. Daarachter een prachtig gekleurde zonsopgang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Peetee:

Ja, de mooiste tijd van het jaar.....

Ach, na de winter :yucky: ( we moeten vrees ik daarop nog ff wachten :crybaby:)  is ieder seizoen mooier en beter, zelfs de herfst ( oké :unsure: alleen in het begin dan, vanwege de mooi kleuren ).
De komende dagen zijn we even uit de winterslaap, maar zodra de temperatuur weer daalt :nono: dan :sleep1:en wachten we wel weer totdat deze kale en bruin-grijze wereld verandert in lente groen.:notworthy::w00t2::clap::thumbup:

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het wandelt daar op het Dwingelderveld altijd heerlijk en er zijn heel vele mooie plekjes. Het is er nu nog behoorlijk nat ( en ze willen nog meer water in dit park ), maar in de zomer gewoon een mooi en rustig zandpad zoeken en dan halverwege langs het pad gaan zitten en genieten van de natuur, het uitzicht en natuurlijk de beide schaapskuddes die hier lopen.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Genhenk:

...misschien zie je dan nog een kraanvogel...

Een paar jaar geleden ( tijdens een bijeenkomst bij de Ramskop ) kon ik even door een verrekijker van een SBB'der 'meekijken' en een kleine groep kraanvogels bekijken. Prachtige vogels!

Er liggen daar in de buurt een aantal caches die we nog moeten doen en we waren al van plan daar binnenkort weer even te gaan kijken en dan nemen we natuurlijk een verrekijker mee.

bewerkt door Linkalovers
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...