Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2019


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ja, blijkbaar om te voorkomen dat het uit de hand zou lopen. Maar volgens mij kan het forum alle input gebruiken.
Tegenwoordig heb je zoveel kanalen (FB, Twitter, Whatsapp, Instagram, etc) om berichten uit te wisselen dat daar weer verzamelprogramma's / pagina's voor worden opgezet.

Elke groep valt uiteen in subgroepjes, zodat iedereen toch weer het wiel mag uitvinden. Handig hé?
Zal het ooit weer overzichtelijk worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mijn waren er twee experimentel clubs, het café en een clubje voor mensen die meer wilden praten over coins. Ik heb vast niet alles goed onthouden, want ik dacht dat Geoman het café met leden weer in het draadje van het opkikkertje 2018 had geplaatst. Ik denk niet dat het was om te voorkomen dat het uit de hand zou lopen. Iedereen kon zichzelf toch toevoegen? En mensen eruit gooien kan denk ik zowel uit de club als van het forum, maakt geen verschil toch? Zomer drempel is het, denk ik, ook wel fijner. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Birdie.NL:

....Maar volgens mij kan het forum alle input gebruiken....

Inderdaad !!

 

10 minuten geleden zei Birdie.NL:

...Zal het ooit weer overzichtelijk worden?

Gewoon dit café weer terugzetten zoals het altijd was: een normaal draadje waarin iedereen zijn zegje kan doen. Mocht het ooit uit de klauwen lopen ( zullen we die tijd ooit nog mee maken ? ), dan zien we dan wel weer.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei regenboog2:

Volgens mijn waren er twee experimentel clubs, het café en een clubje voor mensen die meer wilden praten over coins. Ik heb vast niet alles goed onthouden, want ik dacht dat Geoman het café met leden weer in het draadje van het opkikkertje 2018 had geplaatst. Ik denk niet dat het was om te voorkomen dat het uit de hand zou lopen. Iedereen kon zichzelf toch toevoegen? En mensen eruit gooien kan denk ik zowel uit de club als van het forum, maakt geen verschil toch? Zomer drempel is het, denk ik, ook wel fijner. 

Ik heb het café nu teruggeplaatst in het Diversen-forum. Misschien werkt dat inderdaad wat laagdrempeliger, al was de drempel natuurlijk niet echt heel hoog ... :rolleyes:

Het Clubs-verhaal was gewoon één van de nieuwe features in de IPB forumsoftware zoals we die verleden jaar hebben geïnstalleerd. Het was dus niet zozeer om het "uit de klauwen lopen" van discussies te voorkomen, al is dat als ik me goed herinner jaren wel eens de reden geweest om het te sluiten.
Nee, Geoman heeft deze Clubs-optie vorig jaar gewoon eens geactiveerd om te kijken of daar belangstelling voor was. Dat blijkt dus nu niet het geval. Met de club "Geocoins" was dat al eerder duidelijk en die heb ik toen alvast verwijderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei barny:

onder sneeuw liggende cache heeft ook zo zijn eigen charme
vandaag tijdens het lopen van een klompenpad de route aangepast om deze beauty te bezoeken 

Barny

image.png

Dat lijkt wel een koffer, Barny. Is dat zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als ik ga geocachen bezoek ik als geocacher dus een geocache,
een geocache is altijd een bak waar "inhoud" (vandaar de naam "cache") in zit
een micro valt daar dus niet onder
of het nu zomer of winter is

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...