Spring naar bijdragen

Nieuwe geocache vloggers op pad!


hoedenvideos

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei hoedenvideos:

Barny bent u pro piet of anti piet in de pieten discussie?

Ik zie om eerlijk te zijn niet het verband met geovlogs en/of de inhoud van die geovlogs. Laten we het er maar op houden dat de meningen over het verschijnsel geovloggen en de manier waarop dat gebeurt hier en daar verschillen.

Het lijkt me voldoende om dat samen te constateren en het daarbij maar te laten. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

beginnen over de pieten, waar mijn mening er totaal niet toe doet, is wel erg raar
daarbij switchen van de ene opmerking naar de andere zonder in te gaan op de opmerkingen die ik maak
ik reageer alleen maar op wat ik zie wat jullie van je vlog gemaakt hebben, en daar is duidelijk te zien dat die overactieve springerige jonge man over hekken heen klautert en door bosjes banjert
dat is dan duidelijk geen respect hebben voor de natuur en de omgeving van de cache,  
dat jullie daarna bekent maken dat jullie die vlogs maken om jongelingen naar buiten te lokken dan gaan er bij mij allemaal hele luide alarmbellen rinkelen,
er zijn namelijk geocache platsers die investeren een hoop geld en tijd in hun cache hebben zitten, moeten zoms een hoop moeite doen om toestemming van de grondeigenaar te krijgen
dat brengen jullie in gevaar om het verkeerde voorbeeld te geven, daarom mijn eerste bericht "contackt de cacheeigenaar" en laat hem beslissen over het lot van zijn cache en het werk wat ze er aan gehad hebben om hem online te krijgen
lees jullie eens in, probeer te denken wat jij er van zal vinden als jij ergens moeite voor heb gedaan en er komt een of andere jojo er naar toe om het openbaar te maken met de bedoeling om er jongelingen er op af te krijgen die dan ook nog eens het verkeerde voorbeeld hebben gezien en al die ellende ook nog eens gaan kopiëren

persoonlijk denk ik dat jullie (Ondanks dat jullie "docenten" zijn) zich niet in aan ander kan verplaatsen
en dat moet dan onze kinderen scholen,,,,,,,,
wereld is raar

 

Barny

 
 
 

bewerkt door barny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barny is on fire
Maar we verschillen van mening lieve Barny, volgens mij zijn wij hele goeie docenten en ook daarover verschillen wij waarschijnlijk van mening keep up de agressie naar mensen die je (nogmaals) niet kent en misschien horen we nog eens van elkaar. Waarschijnlijk vrij snel.
Aandacht maakt alles beter


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat wij van mening verschillen is niet erg, 
dat jullie andermans eigendommen in gevaar brengen is wel erg, erg jammer en erg niet nodig
daarbij vind ik jullie dus niet lief

 

 

Barny 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Peetee locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...