Spring naar bijdragen

Fotolog


soldier24

Aanbevolen berichten

Ik denk dat je er nu weer zaken bij haalt die er niets mee te maken hebben Barny. Waar lees jij dat de Topic starter zich beklaagt over het feit dat iemand een cache als gevonden logt terwijl hij die niet gevonden heeft?

Volgens mij gaat dit draadje toch echt over een cacher die aangeeft dat hij geen pen bij zich had en daarom een foto bij de log plaatste om aan te tonen dat hij deze wel degelijk gevonden heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

 

we hebben met z'n alle een afspraak gemaakt
ter herinnering zet ik het maar even neer
 

Help Center

3.3. Additional logging requirements (ALR)
A geocacher can log a physical cache online as “found” if they have signed the logbook

 

Daar zit geen woord Spaans bij en je zou eigenlijk denken dat het voor iedere simpele ziel te begrijpen is
je maakt zelf en geheel vrijwillig die afspraak, dus waarom zou je je er zelf niet aan houden

Barny


 

bewerkt door barny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, daar is geen woord Spaans bij. De regels zijn wel duidelijk, daarover zijn de meningen niet verdeeld.

Maar de vraag gaat over de situatie dat:

- je geen schrijfgerei bij je hebt (vergeten, verloren of bij de vorige cache laten liggen)
- het logboekje te nat is om te beschrijven
- het logboekje niet in de cache zit

en zo kun je er vast nog een paar bedenken ...

Maar goed, een mening werd gevraagd en die is uit verschillende kanten gegeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Linkalovers:

Dat uitgerekend jij, je nu achter de regels van GC.com verstopt, is toch echt wel een zwaktebod. 

nee hoor, ik doe niets verkeert en handel naar eer en geweten, 
dat de mensen in Amerika het niet kan uitstaan dat er een Nederlandse luis open en eerlijk zegt waar het om draait, is niet mijn probleem maar is juist een bevrijding gebleken

 

1 minuut geleden zei Peetee:

Nee, daar is geen woord Spaans bij. De regels zijn wel duidelijk, daarover zijn de meningen niet verdeeld.

Maar de vraag gaat over de situatie dat:

- je geen schrijfgerei bij je hebt
- het logboekje te nat is om te beschrijven
- het logboekje niet in de cache zit

en zo kun je er vast nog een paar bedenken ...

is dit een serieuze vraag? 
lees nog eens een keer of 10 die zin "A geocacher can log a physical cache online as “found” if they have signed the logbook "
trouwens die voorbeelden die je noemt zou niet voorkomen als iedereen zich aan de afspraken hield,,,,,,,,,
maar als zelfs HIER alles word geod-gepraat zal dat er wel niet van komen
maar kloppen doet het niet 


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei barny:

is dit een serieuze vraag?

Ja, natuurlijk is het een serieuze vraag. Denk je dat de topic starter niet serieus is? Die vraagt meningen over het feit dat een cacher met een foto logt, omdat hij aangeeft dat hij een pen vergeten is mee te nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Linkalovers:

Gelukkig is de keuze niet aan ons, maar aan de CO.

natuurlijk niet, de keuze ligt aan diegene die logt, als je totaal geen enkele greintje zelfrespect heb dan hou je je niet aan de gemaakte afspraken,
je moet een ander (CO) niet lastig vallen met het eigen falen, een ander nooit laten beslissen over een beslissing die jij met je volle verstand heb gedaan  

1 minuut geleden zei Peetee:

Ja, natuurlijk is het een serieuze vraag. Denk je dat de topic starter niet serieus is? Die vraagt meningen over het feit dat een cacher met een foto logt, omdat hij aangeeft dat hij een pen vergeten is mee te nemen.

van de co kan ik het begrijpen, hij komt hier op het forum met en vraag, maar word opgescheept met niet ter doende meningen maar niet met de juiste info, 
dat, dat hier gebeurt vind ik wel erg kwalijk, zu hier eigenlijk niet mogen gebeuren

 

Barny

 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de topickstarter heeft in iedergeval de belangrijkste adviezen gezien en daarmee zijn besluit genomen
waardoor hij meewerkt om het spelletje geocachen weer iets meer in de stinkende moeras van onverschilligheid te drukken
 

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Peetee:

Echt nieuw is dit ook weer niet hoor:

Lijsten met codes e.d. circuleren al op jaren op het web. Hopelijk wordt het nooit een rage.

 

 

10 uur geleden zei Sivota:

Nieuwste rage: https://coord.info/GLX5FM3B

 

Het gaat in mij berichtje om het loggen van een cache als found, niet om het discoveren van een trackable.

Ben een beetje verbaast dat dit kennelijk ook al weer een normaal verschijnsel wordt gevonden, maar goed, kennelijk loop ik erg achter met mijn opvattingen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Sivota:

Ben een beetje verbaast dat dit kennelijk ook al weer een normaal verschijnsel wordt gevonden, ...

Waaruit maak je dat op, Sivota?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...