Spring naar bijdragen

14 september: Stapsgewijze uitrol Nieuwe cachekaart


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

8 uur geleden zei Peetee:

En toch ook weer een knop "Send to Garmin" (onderste plaatje). Zouden ze een oplossing gevonden hebben voor het versturen van cacheinformatie naar de gps?

Hé, dat had ik niet bewust gezien. Ik ben net gewend de gpx te gebruiken, benieuwd wat er dan veranderd is wat betreft de veiligheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb garmin express geinstalleerd en gelijk mijn gps maar eens verwend met een update (had ie nog nooit gehad)

maar ik zie geen verschil als ik de map aanklik. Ik zie het oude scherm. En ik zie geen whats new knopje. Iemand enig idee wat ik fout doe?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vermoed dat niemand op het forum de nieuwe kaart al heeft. Ik in elk geval nog niet.
In de aankondiging stond ook dat de nieuwe functionaliteit heel geleidelijk naar alle gebruikers zou worden uitgerold.

Iedereen kan via deze link testen of hij/zij de nieuwe kaart heeft: https://www.geocaching.com/play/map
Krijg je een foutmelding als je er op klikt dan heb je nog niet de beschikking over de nieuwe kaart. Opent de link wel goed, dan dus wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je het draadje zo wat doorleest dan zie je dat de door GS gemaakte keuzes in de nieuwe kaart toch ook wel wat wat kritiekpuntjes opleveren.

Zo lijkt het er op dat de testers wel ingenomen zijn met de extra filteropties, maar dat ze minder tevreden zijn over de geboden zoekopties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...