Spring naar bijdragen

Garmin Etrex 10 Expert in Woerden


Superdiek

Aanbevolen berichten

Ik doe al jaren aan geocachen. Ik ben geen digibeet maar omgaan met de Garmin blijft een uitdaging. Op mijn eigen laptop lukt het downloaden van caches niet terwijl op de laptop van een vriendin dit zonder problemen gaat. Er zit een firewall in de weg denk ik maar krijg het niet opgelost. Dan is er de werking van de Etrex 10. Ik vind het niet logisch en ongebruiksvriendelijk. Maar misschien 'zie' ik het niet en kan het allemaal veel makkelijker? En als laatste; als ik in een gebied ben waar ik geen internet heb (dus buiten Europa) zou ik een goede gps op mijn telefoon willen zodat ik daar ook kan cacen. Ik heb nog geen gevonden die goed op coördinaten werkt. Ik heb een Premium account bij Geocache.com en volgens mij zou het dan ook 'off line' moeten kunnen werken maar ik krijg het niet voor elkaar. Nu is de Geocache gemeenschap in Nederland best groot, denk ik. Zijn er ook bijeenkomsten waar je 'hindernissen/problemen en uitdagingen' kunt bespreken? Ik zou graag in contact komen op persoonlijk en samen mijn 'problemen' m.b.t. bovenstaande op te lossen. Ik woon in het Groene Hart maar reizen (in het redelijke) is geen probleem.

 

Ik hoop op positieve reacties,

 

groet Judith

bewerkt door Superdiek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

2 uur geleden zei Superdiek:

....Op mijn eigen laptop lukt het downloaden van caches niet terwijl op de laptop van een vriendin dit zonder problemen gaat.
....Dan is er de werking van de Etrex 10. Ik vind het niet logisch en ongebruiksvriendelijk....
....ls laatste; als ik in een gebied ben waar ik geen internet heb (dus buiten Europa) zou ik een goede gps op mijn telefoon willen zodat ik daar ook kan cacen. Ik heb nog geen gevonden die goed op coördinaten werkt....