Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2018


de kikkers

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hallo allemaal :)

Fijn dat jullie er zijn :gossip:  Ik sta nu achter de bar, dus voor iedereen die trek heeft in koffie of thee is van harte welkom. Voor  liefhebbers is er zelfs ijsthee in huis

Ik wil graag iedereen bedanken die met ons meeleven. Vanmiddag heb ik,alwéér een leuke kaart, met viooltjes, van de deurmat gehaald. Met het advies, om vooral van het voorjaar en de rest van de kikkers te genieten, ga ik proberen uit te voeren. Ook hebben we twee keer bezoek gehad van een geocacher, maar van wie houd ik geheim!

Heel erg verrast was ik van het cadeau van Tovenaartje. Wat een mooie mok, die gaat op de kast. Echt té mooi om uit te drinken.

Tot snel, liefs

Kikkertje :kisss:

Peetee: Lekker man dat het racen weer is begonnen!

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Graag gedaan kikker. Dat hij te mooi is heb ik eerder gehoord. Mijn zusje heeft er ook eentje gekregen. Hij was bedoeld als leuke kikkermok voor mee naar school.

Om 1 of andere reden is die ook nog steeds niet meegenomen naar school en volgens mij gaat dat niet gebeuren ook.

 

Ik lust wel een verse muntthee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Linkalovers (en andere gasten), zo heb ik het niet bedoeld. Ik voel me echt wel thuis in het café. In de vriendeliga heb ik geen vrienden. Ik zie er ook niet zo veel in om wekelijks een wedstrijd te houden wie in de groep de meeste caches heeft gelogd. Wie daar wel een uitdaging in ziet, moet dat zeker doen, maar mij zou het alleen maar stress opleveren.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal :gossip:

Ja hoor, Helmine. morgenochtend staat vanaf 6.00 uur het ontbijt klaar. Zelf dacht ik aan een stevig bord met havermout én appel. Tot 10.00 uur kan iedereen aanschuiven:chef:

Daarna is het koffietijd voor de gasten die in het café blijven. Voor tweede Paasdag denken we, dat het gezellig is om rond de klok van 18.00 met elkaar te gourmetten.

Regenboog: Tegen de tijd dat geocachen stress op gaat leveren, is het wellicht beter om iets rustigers te zoeken. De kikkers doen wel mee met de laatste uitdaging en moeten nog ruim 400 punten verzamelen. Dat gaat goed komen (of niet natuurlijk) <_<

Ga je morgen nog naar de markt? Voor de Paasbrunch dacht ik aan Paasbrood, warme broodjes, verse jus en fruit. Zou je dat mee kunnen nemen? 

Groetjes van je geocache vriendinnetje :)

de KikkerS

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, kikker

Wat heb je leuke ideeen voor het Paasweekend. Ik ga morgen niet naar de markt, want ik ben nog niet mobiel genoeg. De molenbakker staat wel op het programma, dus Paasbrood en warme broodjes breng ik mee. De verse jus en fruit zijn ook geen probleem, die haal ik even bij de groenteman deze keer.

We hebben trouwens al een heleboel eieren geschilderd, kijk maar in de koeling.

Ik wil ook wel meehelpen met gourmetten. Zal ik voor verschillende vissoorten zorgen? Laat maar weten als ik nog wat kan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal :)

Wat mooi Regenboog. Echt geweldig! Sta ik hier met een bosje narcissen om de boel op te pimpen

:oops:Helmine: Je weet toch waar je die paaseieren vinden kan? Heb je de coördinaten nog niet in je GPS?

Tot later, 

Groetjes van de Kikkers

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...