Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2018


de kikkers

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

Een grijze start hier vandaag. Dat mag nog wel even zo blijven, want het onweer van afgelopen nacht heeft het flink benauwd gemaakt. Drie keer wakker geworden vannacht. Het heeft voornamelijk hard gewaaid, overal liggen bladeren en takjes nu. De neerslag viel gelukkig mee, geen ondergelopen straten hier en onze plantjes hebben het hard nodig. Wij gaan ze in ieder geval niet groen verven, zoals ik gisteren op het  nieuws zag. De skûtjes zullen wel weer een spannende wedstrijd kunnen hebben vandaag, denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 2 months later...

Zijn er meer die last hebben van de Ziggo storing? Het ligt er hier al een aantal uren uit. 

 

22:06: En we zijn er weer!!

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

11.23: Wij zijn er ook!!

Peetee: Zullen met een kopje koffie gezellig bijkletsen over de prestaties van Max en gisteren van Epke? 

Alle stamgasten zijn natuurlijk, net zoals alle andere dagen van de week, van harte welkom. Ik heb speciaal voor de gelegenheid appeltaart gebakken. Voor de niet koffiedrinkers onder ons: er is ook thee en sap.

Fijne dag, de Kikkers

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lekker, doe mij ook maar een stukje appeltaart.

Afgelopen week heb ik ook genoten van het turnen. Epke was top! Maar de vloer vind ik ook geweldig om te zien. Nu zitten we veldrijden te kijken. Het lijkt wel lente, geen modder te zien. Dat is volle bak rijden vandaag.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ik begrijp dat iedereen Sport aan het kijken is. We zullen toch moeten eten, daarom staan wij achter het fornuis om wraps te maken. Iedereen die trek heeft mag langs komen.

Enne...over mooie foto's: Twee mannen Kikkers zijn afgelopen week op vakantie geweest, door Duitsland, Hongarije, Tsjechië en Polen. We zijn nog steeds aan het bijkletsen en foto's aan het kijken. Leuk!

Ik zie jullie zo bij de wraps.

Liefs van Kikkertje

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Peetee:

Zijn er hier nog cachers die aan een van de halloween-events hebben meegedaan?? Hoe was dat?

Heel toevallig ben ik bij het HHE 18 event geweest met ander gezelschap. Met mijn dagelijkse masker viel ik eigenlijk niet echt op tussen al die vreemd uitziende figuren :wistling:

Het vorige HHE event was voor mij alweer 13 jaar geleden en het leek mij wel leuk om dit weer eens mee te maken.

Helaas was mijn gezelschap slecht ter been dus konden we niet met de wandeling mee doen. Verder was het gezellig en heel goed georganiseerd.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik was met Ammazone! op het een-na langste jaarlijks terugkerend geocache event van de wereld, het HHE18 - Goldrush  https://coord.info/GC7YF7F
we hebben dus Harry gemist, wel jammer,
maar wel genoten van de toneelspelers en hartelijk gelachen om een paar boze bezoekers die het spel (weer eens) niet begrepen 

Barny

horror event 2018.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei barny:

ik was met Ammazone! op het een-na langste jaarlijks terugkerend geocache event van de wereld, het HHE18 - Goldrush  https://coord.info/GC7YF7F
we hebben dus Harry gemist, wel jammer,
maar wel genoten van de toneelspelers en hartelijk gelachen om een paar boze bezoekers die het spel (weer eens) niet begrepen

Deze was zelfs bij Opencaching gepubliceerd ;)

We wachten nog op nog meer logjes :smile_coffee:

Ik voel aan mijn water dat er in de toekomst nog ontmoetingen plaats gaan vinden :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gistermiddag kwam ik na het cachen dit bord tegen op een akker. Best wel intrigerend. Voor zover ik kan nagaan heeft dit niets met geocaching van doen, maar misschien een variant daar op?

20181111_161632.jpg

20181111_161642.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...