Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2018


de kikkers

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Vorige week wat caches opgepikt en overnacht in Boekelo. Prachtige omgeving met een verrassend mooi stoomlijntje naar Haaksbergen. 

We hadden geluk dat ook het historisch station open was.

Aanrader!

 

98E1B244-E6B8-4244-BE8A-D1AF42600A65.jpeg

35D2F586-0E8C-49AB-A2CE-93D9D6E451FF.jpeg

9D7721EA-736E-4908-8724-93DBE15D286C.jpeg

9BE63742-0281-4666-9726-F08C05A74A8C.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi Geoman. Wij waren vorig jaar op de Veluwe (cache waar is mijn fiets, Hoenderloo). Een mooie fietscaches waar we onderweg ook een stoomtrein tegenkwamen. Toen kon je op bepaalde dagen zelfs de fiets op de trein zetten. Dus als je van fietsen houdt, treinen en cachen.....

De ijsjes zijn er!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, gelukkig wel. We hadden weer mazzel, hemelsbreed twintig kilometer bij ons vandaan heeft het flink gehageld en was er wateroverlast.

Valt het in het noorden nog mee? Daar trekken de buien toch nog naartoe vanavond? Ik zou trouwens wel willen dat het iets minder warm werd. Bij ons op het werk was het vandaag ruim 28 graden binnen, daar wordt ik niet blij van. We zullen nog maar een rondje koele drankjes doen. Proost!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat duurt lang hè voordat het een beetje afgekoeld is binnen? Hier staat nu alles tegen elkaar open, maar de temperatuur is pas een half graadje gezakt. Ik zit nu even heerlijk buiten. Je kunt vanavond weer een ijsje komen eten Birdie, ik zal zorgen dat er genoeg zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor gevonden.

Nog geen last van warmte die het huis uit moet (komt mogelijk over een week als we weer thuis zijn). Het is hier in Wales steeds  rond de 22 graden geweest.

Vorige week 1 keer gehad dat er een hoop regen verwacht werd (3 dagen met code geel ivm regen), er is echter maar 1 bui van ongeveer een uur geweest. Daarna weer lekker droog.

Vandaag nemen we het advies van Geoman maar ter harte en gaan voor een stoomtrein. Boekelo-Haaksbergen is alleen wat ver weg op het moment dus wij gaan voor de Talyllyn railway (tussen Tywyn en Abergynolwyn). Die heeft een paar mooi uitziende wandelingen vanaf het station, dus is mooi te combineren.

Sterkte met de warmte en het water voor degenen die daar last van hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben je even op vakantie, verhuist ineens het café, maar gelukkig heb je ons toch gevonden. Waarschijnlijk wordt de warmte na vandaag wel wat getemperd, dan hoef je niet te wennen als jullie thuiskomen.

Lijkt me gaaf zo’n stoomtrein, veel plezier plezier met de wandelingen! Heb je ook al mooie caches gevonden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Peetee, hoe is het in het Noorden? Ik hoorde net in de auto dat jullie nu aan de beurt zijn met de zware buien. Bij ons in de buurt was er vanmorgen flinke wateroverlast, daken van scholen ingezakt, bomen omgegaan etc. Wij zijn er gelukkig nog steeds goed vanaf gekomen. Duimen maar dat het bij jullie ook meevalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit op mijn werk in Leeuwarden, en daar maakte ik een uurtje geleden deze foto toen een forse bui Leeuwarden binnentrok. Dat vertelt het wel hè? ?

image.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...