Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2018


de kikkers

Aanbevolen berichten

Hier is het gestopt met sneeuwen. Gelukkig is het niet zo glad geworden. Op onze tuinmeubelen ligt een aardig laagje, ook tussen de planten en op het gras. Op straat blijft het niet plakken, maar dat maakt het verraderlijk. Door ons raam ziet het er koud uit, schijnt de zon bij jullie Linkalovers?

Koffie, thee en chocolademelk staan klaar. Vanavond hebben we natuurlijk iets sterkers. :)

Rond 18.00 uur serveren we zuurkool met spek in het café.

Peetee, is dat het nest op het eiland in het Eemmeer ‘de dode hond’ ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

3 uur geleden zei regenboog2:

.....Door ons raam ziet het er koud uit, schijnt de zon bij jullie Linkalovers?.....

Gelukkig geen sneeuw hier zo. Het is hier licht bewolkt en de zon schijnt, maar wel een snijdende koude wind. Voor de verandering is het nu in het zuiden een keer slechter weer, dan hier in het noorden.
Echt weer om ( lekker warm ) achter de ramen te blijven zitten en b.v. six nations rugby te kijken.

Hopen dat het goed gaat met de zeearenden. Er is ook een paartje bij het Zuidlaardermeer.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik houd wel van sneeuw, maar langzaam wordt het toch wel tijd voor de lente. Vanmiddag schaatsen gekeken, dat past dan nog wel een beetje bij het weer dit weekend. Net nog even naar mindf*ck gekeken. Ik hoop altijd dat ik ergens kan zien hoe we gefopt worden, maar dat valt niet mee.

Tijd voor een drankje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tegenwoordig heb je toch van de handige accuboormachientjes? :)

Maar, zonder gekheid, het is de laatste dagen wel erg koud. Zeker met die oostenwind erbij. Over een paar dagen zouden de tuinbonen wel de grond in moeten kunnen. Als de lente echt los gaat, haal je de groeiachterstand wel weer in. 

Zo meteen gaan we aan de koffie, (er is ook nog iets sterkers hoor).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen 

In het café zijn we weer klaar voor de dag. Het ontbijt staat klaar en er zijn lunchpakketjes voor degenen die nu al op pad gaan. Wie wil kan straks een bakje koffie of thee komen drinken. Lunchen kan met verse broodjes.

Peetee, ik hoor dat Max goed getraind heeft. Je gaat morgen vast weer kijken?

Fijne dag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-3-2018 om 7:41 AM zei regenboog2:

Peetee, ik hoor dat Max goed getraind heeft. Je gaat morgen vast weer kijken?

Ja hoor, weer gekeken. Beetje teleurstellende uitslag voor Max, maar goed: dat hoort er ook bij ... :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik zag het in de NOS app. Jammer, volgende keer beter. Is het al lente in het noorden? Gisteren was het grijs bij jullie, zei de weerman, terwijl wij in het zonnetje zaten. Vannacht heeft het hier een beetje gevroren, maar dat heeft als voordeel dat nu de zon weer schijnt. Straks dus even wandelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Peetee:

....Beetje teleurstellende uitslag voor Max, maar goed: dat hoort er ook bij ... :huh:

Misschien had Max ( net zoals Riccardo bijna altijd doet ) gewoon moeten wachten. Dan was het voor hem een saaie race geworden, maar dan had hij misschien meer punten gehad. Gelukkig had ik de race opgenomen en heb, nadat Max gespind was, de race in Fast-Forward afgekeken.
Het is gewoon jammer dat met deze circuits en deze auto's inhalen bijna onmogelijk is, waardoor het vaak meer filerijden is, dan een race.

M.b.t. het weer:
Zoals vaak, in het zuiden zon en in het noorden bewolking ( zie hier ) en ook de temperatuur blijft zo'n 5° achter, zie hier.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...