Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2018


de kikkers

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik ben vanmiddag even een blokje om geweest (in de auto), en enkel een paar kinderen op een boerenslootje zien schaatsen. Toch schijnt het op bepaalde plekken al wel te kunnen, zoals hier in het Easterskar,  niet ver van Heerenveen. Maar de schaatsbond adviseert toch vooral nog niet het ijs op te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Hier ligt een mooie laag sneeuw. Wel vervelend voor wie de kleine wegen of dijken op moet, maar genieten voor de rest. Het is meteen ook een stuk minder koud, dus dat wordt zo meteen wel een klein stukje wandelen. In het noorden is het een heel stuk kouder en daar zal wel geschaatst worden, denk ik.

We zullen ervoor zorgen dat de haard in het café opgestookt is, zodat iedereen zich kan warmen. Voor de opwarming van de inwendige mens hebben we vanmiddag keuze uit erwtensoep of tomatensoep bij de lunch. We serveren de hele dag warme dranken voor passanten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist nog even gekeken, maar hier nog een temperatuur van -8. Maar gelukkig waait het wel bijna niet meer.

Ik zit al de hele week met een grieperige kop thuis, dus de kou mag ook wat mij betreft nu wel weer verdwijnen. En dan gaat een lekker bordje snert er wel in, regenboog! :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei regenboog2:

Beterschap Peetee. Zelfs als je geen griep hebt is min 8 veel te koud. Ik denk dat we vanavond maar iets sterkers moeten schenken in ons café, rum in de thee en een Beerenburg.

:thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijd voor een drankje?

Zit ik tv te kijken, ‘ik vertrek’, hoor ik ineens iemand zeggen ‘ nog 184 meter en zie ik een gps op het scherm. Lopen de mensen in Deventer een cache te zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En we zitten al weer voor de buis, waar we net hebben kunnen zien hoe Jorien ter Mors een uitstekende 500 meter reed waarmee ze zichzelf een uitstekende kans verschaft op een eventuele WK-titel sprint. B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doen we regenboog!

Hier is de vrieskou nu ook uit de lucht, het is net boven nul. Sneeuw hebben we hier de laatste paar dagen niet gehad, dus ook geen last van ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...