Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2018


de kikkers

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Op 5/31/2018 om 10:23 PM zei Helmine:

Mijn vijvertje is weer lekker vol 

Hier was de rivier ook helemaal vol.

Maar wij hebben het gered.

Een paar Km hier vandaan is de hele camping veg gespoelt.

Alle caravans zijn op een hoop gegooid.

Erg triest allemaal

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig dat jullie er goed vanaf gekomen zijn Pa en Ma. Waren jullie met de caravan op pad?

Onze vijver is ook weer vol, maar wij hadden het geluk dat er boven onze wijk geen wolkbreuk was. Een paar kilometer verder liepen de straten wel onder. Je huis zal maar onder lopen, net als in Limburg twee keer in een week tijd. Ik moet er niet aan denken.

Heeft er nog iemand zin in een drankje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist de laatste britse cache (van precies een week geleden) online gelogd.

We zijn sinds woensdag weer terug. Was wel een verschil hoor. Dinsdag bij vertrek in Newcastle 14 graden en dan woensdag bij aankomst in IJmuiden alweer ruim 24. En donderdag direct weer aan het werk (plannen we volgende keer toch weer wat ruimer).

Komende woensdag maar eens kijken of ik de verhuizing van het café ook handig in mijn desktop kan verwerken.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Goedemiddag allemaal

Hier in het zuiden is het al een paar dagen aardig warm. We zitten aan het ijs nu :)  Dat is eigenlijk het enige voordeel dat ik kan bedenken. Onderweg vandaag veel droog gras gezien en sproeiers op de landbouwgronden. Pa en Ma, hoe is het met jullie tuintje? Daar heb je nu vast ook extra werk mee.

Dat zal in het Noorden niet anders zijn, denk ik. Ik heb wel begrepen dat het nog koel is bij jullie? Misschien moest ik maar eens emigreren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...