Spring naar bijdragen

Heeft De Handheld Gps Nog Toekomst?


Diederikus

Toekomst dedicated gps  

112 leden hebben gestemd

  1. 1. Als het apparaat waarmee je nu cachet het zou begeven, wat zou je dan aanschaffen?

    • Een handheld GPS
      91
    • Een smartphone
      10
    • Iets anders
      0
    • Niets
      0
    • (nog) Geen idee
      3
    • Beide
      8
    • Anderszins
      0


Aanbevolen berichten

Op ‎1‎/‎6‎/‎2019 om 5:26 PM zei harrie:

 

Oeps, wat zeg ik nu weer? Het lijkt wel het ouderwetse Geocachen ;)

Dat is Geocachen, nieuwerwets geocachen bestaat niet.
Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Op 11/14/2017 om 6:18 PM zei brouwertjes:

Ik gebruik alleen de smartphone. Heb geen 2 apparaten nodig. Heb nog wel eens een Oregon 650 gekocht maar vond deze aanzienlijk minder prettig werken, het beeldscherm te klein, en het kaartmateriaal minder duidelijk dan google maps met satellite view. Kortom deze maar bij moeders de vrouw op de fiets gemonteerd.

Opmerkelijk. Het grote manco van smartphone vind ik nog altijd de moeite die ze hebben om leesbaar te zijn in de zon. Mijn O700 lacht om de zon. Hoe meer zon hoe duidelijker. Een duidelijke pre voor de handheld GPS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik houd het ook nog steeds op de dedicated gps; ook bij mij een O700. Maar aan de andere kant: er zijn tegenwoordig zoveel verschillende merken en typen smartphone, dat ook daar onderling grote verschillen zijn.

Maar ook bij de een smartphone speelt persoonlijke voorkeur een grote rol. Waar de één juist het grotere scherm van de grotere smartphones een voordeel vindt, daar vind ik dat grote formaat vaak weer onhandig. Maar dat geldt ook voor gps'en. Waar de bv. de Etrex 20 en de O700 voor sommigen wat te klein is, daar vind ik dat juist prettig omdat ik die apparaten gemakkelijk even in binnen- of broekzak kan stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Mijn smartfone, samsung, heeft een waardeloze GPS, geeft soms 15 meter tot de cache terwijl ik ervoor sta. Gebruik hem alleen om op de kaart (Cgeo) te kijken om te zien welke er in de buurt liggen, de kaart op de samsung is duidelijker en groter, maar de GPS is knudde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...