Spring naar bijdragen

Het Loggen Van Mijn Virtuele Cache


Sivota

Aanbevolen berichten

De ervaring van een cacher daargelaten (hij/zij mag het niet leuk vinden), eerst geen antwoorden opsturen en daarna drie van de zeven fout is geen misverstandje meer, maar misschien wel een teken van zijn/haar misnoegen c.q. onverschilligheid.

Als je geen zin hebt in de cache, bezoek hem dan niet (denk ik dan), anders gewoon de taak doen om de log geldig te laten zijn...

 

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik reageer over het algemeen snel op de antwoorden. Ik merk dat cachers het fijn vinden om de 'goedkeuring' te krijgen, ondanks dat dat niet noodzakelijk is. In de tekst staat: Er mag direct gelogd worden. Maar de antwoorden moeten natuurlijk wel gestuurd zijn.

Ik ben absoluut niet pietluttig. Als meerdere antwoorden fout zijn 'kan' de log gewist worden. Dat laat ruimte aan beleving en goede bedoelingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎5‎/‎8‎/‎2018 om 11:45 AM zei PnavE_81:

Na het verwijderen van verschillende logs van cachers die zijn langs gehold bij mijn eigen cache (sorry, geen camera, geen app, geen gps etc.), lees ik de volgende opmerking op jouw cache:

"Nou speciaal voor de mensen voor wie het blijkbaar nog niet duidelijk genoeg is: Is het voldoende om de aanlegplaats in de verte te zien of moet ik er echt geweest zijn? - Je moet echt bij de aanlegplaats zijn en DAAR een foto maken van jezelf of je object. Dus binnen een meter of 20 van de aanlegplaats van de pont. Had niet verwacht dat deze toevoeging nodig was, maar blijkbaar toch wel."

:) Ik ben blij dat ik niet de enige ben die zo aan het tobben is met een eigen cache....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...