Jump to content
  • 0
etiennemichielsen

Oplossingen Van Caches Op Barny's Website

Question

Beste geocachers,

Onlangs werden twee van mijn caches gelogd door Barny met de tekst dat vele oplossingen gewoon op zijn website te vinden zijn. Ben ik de enige die hier principieel moeite mee heeft, of zijn er meerdere geocachers die dat onnodig en onwenselijk vinden?

Groet,

De Bottendaler

• Upvote 2

Recommended Posts

• 0

Eigenlijk is Barny een vriend van HQ. Die willen toch ook dat er zoveel mogelijk caches beschikbaar zijn voor de entree-app en zoveel mogelijk caches gevonden worden?

• 0

en ik zorg er voor met al mijn accounts er voor dat de dalende cijvers die het spellejte tegenwoodig heeft qwa nieuwe spelers iets minder dramatisch is dan de werkelijkheid

​Zouden ze (groundspeak) het daarom doen??

Barny

• 0

dan ben ik al tevreden dat de creatieve container ook gewoon een geprepareerde vogelhuisjes zijn die bij de action voor een paar euro's gekocht zijn

Niet overdrijven. De vanzelfsprekendheid van creatieve bloedarmoede is best wel jammer.

• 0

Als je de echte toppers wilt bezoeken dan kun je via project-gc-statistieken- Top favorieten(wilson) zien welke caches de moeite waard zijn.

Volgende week donderdag Housewarming party. Mooie, sprookjesachtige omgeving, lekker eten en drinken (eigen rekening) en cachebezoek ook voor niet-premium leden.

• 0

echt jammer dat zulke cache's achter een betaalmuur zitten, en daardoor niet bezocht mogen worden door beginnende cachers, cachers die dan helaas nooit kunnen weten wat een creativiteit sommige mensen in zich hebben en een cache op een waardeloze plek toch nog leuk kan maken\

die beginners zijn gedoemd om neergegooide zooi te rapen en zo de indruk krijgen dat wedstrijdje zooi rapen "geocachen" is, waarbij ze vervolgens (om de community te helpen.......) ook een reeksje zooi neer gooien, 1 cache is namelijk geen cache meer, er moeten altijd meer petlingen lang de kant van de weg liggen om er een "succes" van te maken

en ondertussen haken er steeds meer mensen af omdat petling rapen gewoon oerstom en super saai blijkt te zijn.

2u59cub.jpg

2j2stbs.jpg

Barny

Edited by barny

• 0

Ik ben het helemaal met je eens Barny. 2 van onze caches zijn premium-only, ondanks dat ik daar in principe tegenstander van ben.

Dit is gebeurd nadat de caches, in bovengenoemde cache zijn voorganger, meerdere keren beschadigd werden achtergelaten.

Lid worden van geocaching is simpel, kost niks en je kunt met je smartphone naar hartelust op strooptocht.

Bij ons in de buurt woont ook zo'n familie. Lid geworden, snel een aantal caches bezocht, een flutlog achtergelaten, zoals: gevonden, ook bij een cache als 'Goei Volluk' en na 3 weken was de lol al over.

Het is kennelijk ook zo dat je caches beter leert waarderen als je zelf ook moeite hebt gedaan om iets moois neer te leggen.

En wellicht ook als je voor je lidmaatschap hebt moeten betalen?

• 0

helaas kan ik niet alle logs zien, maar de logs die ik zie stapel ik ook onder de noemer FLUT

waaronder ook logs zitten van ongeduldige "puntjes jagers" met founds van 5 cijfers

niet veel verschil met wat jij hier als 1 voorbeeld aanhaalt,

misschien zijn de PMMers beter in het verbergen van hun ruïnerende bezigheden en denken dat een log veel letters er in vanzelf een FANTASTICHE log is

mmmm een openbare database met alleen PM cache's #"snode plannen"

Barny

Edited by barny

• 0

Barny,

Heb je ook cijfers van bijv. Duitsland?

Over kwaliteit gesproken: Ik heb niet de indruk dat Nederland slecht scoort ten opzichte van andere landen.

Daar vind je naar mijn gevoel veel meer micro's .

• 0

die cijfers kan jij ook gewoon opzoeken in de site die je zelf aangeeft, en de cijfers in Duitsland hebben de gelijkenis van wat er in Nederland gebeurt

dat ziet groundspeak ook, die zien hun inkomsten (iets) versoberen, en uit blinde paniek meer dan 100.000 plekken wereldwijd niet toegankelijk maken voor de gemiddelde geocacher,

op zich wel een rare gedachte dat ze tegen hun eigen geocaching101 beleid in gaan, "buitengaan en spelen"

Barny

• 0

... echt jammer dat zulke cache's achter een betaalmuur zitten, en daardoor niet bezocht mogen worden door beginnende cachers, cachers die dan helaas nooit kunnen weten wat een creativiteit sommige mensen in zich

en ondertussen haken er steeds meer mensen af omdat petling rapen gewoon oerstom en super saai blijkt te zijn. ...

Barny

Maar dit is ook weer het eigen beleid van HQ. Veel bijzondere cachetypes zijn inmiddels de nek omgedraaid: virtuals, webcams enz. Nu dan ook nog eens de hitchhikers want het kost hun teveel tijd en aandacht voor kleine verzameling geocaches. Oftewel: massa moet er zijn in standaardformaat. Daar bovenop ook nog eens meer regels en nog meer regels om te zorgen dat het massawerk blijft. Daarom zullen ze met die gekke moeilijke en ontoegankelijke puzzelcaches toch ook wel een probleem hebben lijkt me...

• 0

Als je de oplossingen niet van Barny zijn site wilt halen, dan doe je het toch niet!!!! Een ander doet het wel!! Nou en !!

• 0

Als je de oplossing van je Geocache niet op Barny's site wilt hebben, wil je dat toch niet!!!! Een ander mag het ook niet! Nou en !!

Iets met eekhoorns en wat ze lusten :-)

• Upvote 1

• 0

VRIEND Thex

ik heb nog geen mailtje van je mogen ontvangen, of het moet zijn zoekgeraakt tussen alle mails die ik heb van "rondom de globe" mensen die vragen waar de site is gebleven.

en mensen die het net zo absurt als ik vind dat GS met hun dollars zwaait daarmee een kleine ondernemer bang maakt om hun zin (die nergens op is gestoeld) er door te drijven

maar om het even duidelijk te maken, ik gaf geen oplossingen van puzzels door, ik had een bonte verzameling van eindcoords waar een "cache" zou moeten liggen, met het betreffende gc nummer er bij waar de gelukkige bezoeker hun ervaring kon delen met de eigenaar en de rest van de mensheid

van de meeste puzzels zelf, begrijp ik ook helemaal geen sikkepit, dus laat staan dat ik ze kon uitleggen en daardoor verklappen

trouwens puzzelcache's ging toch over de puzzel, de cache deed er in veel gevallen niet toe had ik begrepen,

Barny

• 0

VRIEND Thex

ik gaf geen oplossingen van puzzels door, ik had een bonte verzameling van eindcoords waar een "cache" zou moeten liggen

Krijg now what. In jou databasie staat toch echt de puzzelcoord en niet de cache eindcoord van mijn cache :-) Zou er dan toch iets fout zijn met je lijstje :w00t2:

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...