Spring naar bijdragen

Geocachers Gezocht


Aanbevolen berichten

Kikkers, ook ik heb Barny wel eens ontmoet en het deed geen pijn.

In mijn eigen omgeving ken ik ook wel mensen die liever mopperen dan positief zijn. Zo jammer, voor de mopperaar EN voor de mensen die er dagelijks naar moeten luisteren. Om maar niet te spreken van degenen die zo iemand voor het eerst ontmoeten en alleen de mopperkant zien.

Om het verder alleen over dit forum te hebben: de vraagsteller is nieuw, biowolves is nieuw. Ze hebben allebei een positieve insteek en willen in mijn ogen iets leuks op geocachinggebied. Wees blij dat er zulke nieuwe aanwas is en maak ze niet kopschuw!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Beste mensen wat makken jullie het toch weer moeilijk.

Ik vind de vraag helemaal niet zo gek.

Ook in Zoetermeer zijn 2 caches gemaakt op verzoek van de gemeente.

En door hun is alles betaald.

Kijk hier maar eens.

GC2JEC2 en GC2JECD

Dit zijn echt 2 heel mooie caches.

Dus wat is nu het probleem.

 

Groet Pa en Ma Beer uit Zoetermeer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zijn dat ook cache's waarbij iedereen op het gemeentehuis en GPS kan lenen om de route te lopen en dan ook nog bij de geocache uitkomt en daar alle TB's en coins uithaalt?

want DAT is het probleem!

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barny? :holiday:

Wil je even kijken naar het CITO van de Kikkers in april 2015? Bedoel je een soort gelijk verhaal of zoiets?

Gewoon een team gebruiken om de eigen stad te promoten?

 

Groetjes

van Kikkertje :fart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Barny :lamo:

 

ik denk dat het je nog niet helemaal duidelijk is,

halverwege 2014 troffen wij in de mailbox een mailtje aan van een beginnend team die een CITO wilde organiseren.

Deze mevrouw werkte als ambtenaar bij de gemeente...

Haar vraag was: wie wil ons helpen?

Volgens mij heb ik je toen zelf verteld dat wij daar, samen met team mmjjt aan meegewerkt hebben :wistling:

 

Groetjes van

Kikkertje :artist:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Waarom zou je in vredesnaam je eigen stad willen promoten?

Omdat het een mooie stad is die een bezoekje waard is? (O, sorry, ik zie dat je in Lelystad woont ... dan kan ik me je reactie voorstellen).

 

Dat je een stad promoot waar je niet bent, dat kan ik wel begrijpen. Maar waarom zou je de mensen naar je toe proberen te lokken? Het is zo al meer dan druk genoeg. Ik raad iedereen aan naar Amsterdam of Utrecht te gaan. In het weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oow lief kikkertje, mij iets in 2014 vertellen en dan nog de hoop hebben dat ik dat weet,

ik zou wensen dat ik nog weet wat ik verleden week allemaal heb gehoord, dus de gedachte dat ik me een verhaal herinner van 3 jaar terug is een iets te hoge verwachting.

maar iets voor de gemeente of iets anders organiceren is helemaal niet verkeert, een cito al helemaal leuk,

maar een route uitzetten die op het spelletje geocaching lijkt, hoeft toch niet meteen ook een echte cache worden die gepubliceerd word op Groundspeak.com?

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On topic :bag:

 

Goedemiddag mijnheer/mevrouw Mantjuh,

 

Barny en de kikkers weten dat niet! Wilt u misschien op twitter uitzoeken hoe dat zit?

 

Hoogachtend,

namens de STAMGASTEN

Geoman, Peetee en de Kikkers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...