Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Heb je al mooie caches gevonden?

.

 

Mooie cache's, nou nee, nog niet tegen gekomen, het land op zich zelf is al mooi en afwisselend van zijn eigen

​qwa cachen is het net zo rampzalig als in Nederland, ook hier hebben plaatsers er schijnbaar lol in dat geocachers hun cache niet mogen vinden.

en dat terwijl we weken lang bezig zijn geweest om van de 31.000 geplaatste cache's neergekwakte geozooi er uiteindelijk maar 300 de moeite waard vonden voor een eventuele bezoek.

en als je dan ook nog de helft die je bezoekt niet mag vinden (voornamelijk vanwege het ontbreken van een duidelijke hint) dan weet je dat er ook in Denemarken een stel hele rare Jojo's wonen met een bedenkele staat van geovaardigheden en kennis.

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barny, dan maar genieten van de omgeving vandaag, fijne dag.

 

Voor alle gasten: het ontbijt staat gereed. Wij gaan eerst nog even klussen, we kunnen de badkamer niet meer in. :sweatdrop:

 

Op de NOS app staat een leuk stukje over de viering van 150 Canada, met een prachtige foto van een levend maple leaf. Ik heb geen idee hoe ik een linkje maak. Kun jij dat Peetee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag waren we even in een ander café, een fietscafé, Op de koffie bij Jeroen Bosch. Het was leuk even bij te praten met cachers uit onze buurt en we hebben genoten in de tuintjes rondom het café.

Vanavond komen we weer koffie/thee drinken in Het café. We hebben iets lekkers voor bij de borrel meegenomen. Gisteren heb ik een borrelbrood meegebracht van de bakker. Bij de lunch hebben wij al even voorgeproefd en het was lekker!! Er zitten olijven en zontomaatjes in, spekjes en enkele kruiden (ik heb ze niet onthouden helaas). Er is nog genoeg voor iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn weer thuis

Dus we schuiven even aan.

Voor dat we weg gingen hebben we hier ook een paar flinke buien gehad.

De regenton is weer vol.

En het gras is weer groen.

In Zeewolde hebben we prachig weer gehad.

Dus de klienkinderen konden lekker spelen op de camping.

 

Nu tijd voor een wijntje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Het café is open. Wie het gezellig lijkt, om iets te komen drinken is welkom. Pa en Ma: er is ook koek. Honingkoek? is dat goed?

 

Tot zo

 

Groetjes van

Kikkertje :smile_coffee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag geen tijd gehad voor het café helaas, kikkers. Maar we zijn vanavond vast ook nog wel open. Het is zo n lekker weer, ik wil wel thee komen drinken en even op het terras zitten. En als er nog honingkoek over is....graag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...