Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

in de zoektocht naar wat koelt net zo lang doorgereden daar naar waar het land ophoud,
​helaas was daar niets te bezoeken die het waard was om bezocht te worden
​liever geen cache bezoeken dan neergegooide zooi rapen en je zelf dan nog steeds wijs proberen maken dat je hobby geocachen zou zijn

 

2d7u934.jpg

 

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Goedemorgen allemaal :)

 

Barny: Volgens mij ken ik de plek waar je deze foto hebt gemaakt. Dat zou betekenen dat je in de buurt bent. Leuk! :holiday:

 

Komen jullie koffie drinken? :smile_coffee:

Groetjes van

Kikkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, Dat weet ik Barny :lol1: Daarom bood ik koffie ook aan. De volgende keer doen we weer een sappie :beerchug:

 

Wie gaat er dit weekend naar Herzen der Region? Wij hadden plannen, maar door omstandigheden blijven we toch maar in de thuishaven :frusty:

Gelukkig is Sail er, om de pijn een beetje te verzachten :doctor:

 

Alle soorten sappen staan klaar: appelsap. sinaasappelsap, bananensap, spinaziesap. Vanmiddag drinken we geen koffie.

 

Liefs van :angel_not:

Kikkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, dat is boffen Barny. Ik zou wel willen dat ik zo maar even naar zee kon gaan. Helaas is het net een beetje te ver om even na het werk op en neer te rijden.

 

Heerlijk kikkers, ik kom even een sapje drinken. Ik wil wel onder de parasol hoor, anders smelt ik.

Gelukkig nog maar 1 hele warme dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Jammer Pa en Ma dat de vakantie er weer op zit, maar niet voor lang toch? Over een week of twee gaan jullie gewoon weer :phone:

 

We hebben gisteravond een rondje over de dijk gefietst. Daar liggen wel leuke bootjes te wachten tot ze de haven in gaan varen :artist:

 

Ik ga koffie zetten voor de liefhebbers. Komen jullie?

 

Groetjes van :smile_coffee:

Kikkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het overleefd vandaag. Binnen was het bijna net zo warm als buiten, een dikke dertig graden.

Gelukkig is het morgen iets minder, dan kan alles tegen elkaar open.

Vandaag doen we nog maar even rustig aan, we eten huzarensalade met rauwkost erbij. Morgen zal ik dan wel eens bekijken of ik zin heb om in een pan te roeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi :)

 

Regenboog: Huzarensalade. Daar hadden we nu juist trek in.

Gier is het inmiddels behoorlijk afgekoeld. Net op het moment dat we naar de boten wilden gaan kijken, begon het te onweren :snoozer_11:

Maar morgen is er weer en kans om langs de haven te fietsen. Komt goed uit dat je dan in de pannetjes wilt roeren :chef:

Kan ik nog een drankje in schenken?

 

Pa Beer: Kom je? :wine: Voor Kikker een :bar: Wie komt hem gezelschap houden.

 

Regenboog: Zullen wij nog een kopje thee drinken?

 

De rest is van harte welkom.

 

Groetjes van

de Kikkers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag ga ik nog voor een koel drankje kikker, morgen misschien weer thee. Hier is het intussen ook lekker afgekoeld. Het onweer hebben we gemist, we hoorden het donderen in de verte. Hier zijn alleen een paar grote regendruppels gevallen, de stoep werd er niet eens helemaal nat van. Jammer, want de natuur kan wel wat water gebruiken (geen wateroverlast of hagelkeien natuurlijk).

Veel plezier morgen in de haven!

Ik denk dat ik morgen eens gebakken aardappeltjes met spekjes ga maken, met een lekkere salade erbij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal :)

 

Regenboog: wij schuiven zeker aan :chef:

Het is tijd om iets te drinken. Wat zal ik maken? Thee, koffie, een sapje?

Jullie zijn van harte welkom :gossip:

 

Groetjes

Kikkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes, ik heb het koud!!

De zon schijnt hier en er waait een frisse wind. Wat regen zou helemaal ideaal zijn, voor de natuur dan. Er is veenbrand in de Peel, daar is nog veel water voor nodig.

Lekker boodschappen doen Starks. Ik neem broodjes mee voor de lunch.

Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...