Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Goedemorgen allemaal :)

 

Sorry, ik ben een beetje laat. Ik heb lekker geslapen. Dat schijnt ook een bijwerking te zijn van het nieuwe pilletje wat ik slik :doctor:

Leuk om te lezen dat het leven gewoon door draait op het forum

Pa en Ma zijn lekker aangekomen op het vakantie adres. Het gaat dus goed :holiday:

Regenboog: vult ons vakantieschema even in. Dat ziet er goed uit. Top :thumbup:

Vraag: Zullen we zaterdagavond rond 18.00 uur ergens in een leuk patatzaakje de buurt van Veldhoven een patatje eten en bijkletsen?

En Barny: gaan de Kikkers binnenkort ook weer spreken (en knuffelen) op het laatst op het OFZE, want daar hebben we allebei een will attend voor geplaatst

 

Op dit moment ben ik vooral toe aan koffie. Wie wil er gezellig mee drinken?

 

Groetjes van

Kikkertje :smile_coffee:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal :)

 

We eten vanavond gemakkelijk. Wie trek heeft in een broodje hamburger met tomaat, sla en komkommer mag langs komen.

Gezellig :chef:

 

Groetjes van

de Kikkers :eat::eat::eat:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Meelevend met het drama in Manchester hebben we toch het ontbijtbuffet klaargezet. Niet zonder een boterhammetje de deur uit gaan hoor! :eat:

 

Groetjes van

de Kikkers

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, erg hè? Gisteren heb ik er niets van meegekregen en vanmorgen was ik al bijna op het werk toen het langs kwam op het nieuws.

Nu sta ik groenten te snijden, ik wil spaghetti maken. Wil er iemand aanschuiven? Tegen de klok van zes is het klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Regenboog :)

 

Ja, wij willen wel aanschuiven. We zijn met zijn tweetjes vandaag.

Gaan we op het terras eten? Dat kan nu wel, omdat de wind is gaan liggen.

 

Tot zo :eat:

De kikkermeiden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zucht, ik zit al de hele avond met mijn laptop te klungelen. Er waren updates maar nu blijft hij steeds in een loop hangen (wijzigingen ongedaan maken, schakel de computer niet uit). Zo al drie uur aan een stuk en ik wil naar bed!

Kopje thee met honing maar en dan toch maar weer op de uit-knop duwen. Morgen na het werk een bijeenkomst van de beroepsvereniging, dus pas laat thuis. Donderdag nog maar eens proberen dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Het ontbijt staat klaar. Er staan ook gekookte eieren :chef:

 

Tjeempie Regenboog, dit klinkt niet leuk. Geklungel op de laptop is gewoon een hoop ergernis zonder resultaat. We hopen dat je wel lekker hebt geslapen :sleep1:

Om antwoord te geven op je vraag: Alle vijf de tips van de multies zijn inmiddels uitgeprint. Iedere dag een wandeling staat wel op de wensenlijst.

Maar in verband met de aankomende verwachte hitte gaat dat zelfs, misschien, niet lukken en daarom willen we graag een flink aantal tradies bij de hand hebben.Een klein stukje lopen en dan verrast worden door een tradie die op de één of andere manier speciaal te noemen is :Just_Cuz_13:

 

Iedereen mag helpen hoor! Deze vraag is niet specifiek aan Regenboog gericht

 

Fijne dag

 

Groetjes van

de kikkermeiden :angel_not:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal

Weer terug van de bijeenkomst met de beroepsvereniging is er nog even tijd voor een drankje. Ik kon wel merken dat het Hemelvaart is, had drie keer zoveel tijd nodig om in Breda te raken dan gewoonlijk. Het lijkt wel alsof iedereen op vakantie gaat.

 

De stoom kwam uit mijn oren gisteren, dus het duurde wel even voordat ik sliep. Gelukkig heb ik vandaag voor elkaar gekregen dat de laptop weer doet wat hij moet doen, ongeveer dan. Hij zeurt nog om updates, maar dat doe ik eens even niet. Eerst nog wat bestandjes op de externe harde schijf zetten, voordat hij weer in een loop schiet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen

Er is weer een heerlijk vers ontbijtje voor allemaal. En natuurlijk liggen er lunchpakketjes klaar voor degenen die op stap gaan. Het is nog wat nevelig hier, maar het zonnetje zit er al achter te prikken. Vandaag wordt het nog niet zo heel warm, dus een mooie dag voor velen (denk ik).

Veel plezier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

 

Regenboog: Dank je wel voor het ontbijt en het lunchpakket. Het ontbijt was lekker en lunchpakketjes was lekker gemakkelijk :holiday:

 

We zitten koffietijd te kijken en daar hoort koffie/thee bij. Wie wil mag natuurlijk aan komen schuiven. Gezellig :gossip:

 

Groetjes van

de Kikkers :smile_coffee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...