Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal :)

 

Het is weer vrijdag. Er staat een weekeinde voor de deur :wallbash:

 

Komen jullie eerst nog een boterhammetje eten? Er zijn ook gekookte eieren :eat:

 

Fijne dag maken

 

Groetjes van

de kikkermeiden :holiday:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Goedemorgen allemaal, Goedemorgen Regenboog :)

 

Helemaal super! Het is weer zaterdag dan kijken we alleen wat er op het buffet staat en dan kunnen we lekker ontbijten en lunchen :chef:

 

Laat je het niet te kort knippen bij de kapper? Ik ben verleden week geweest en het is nog steeds schrikken als ik in de spiegel kijk :eek:

Gelukkig dat het weer aangroeit, maar nu zit mijn haar echt niet leuk.

Groetjes van

de kikkermeiden :kid:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O, dat herken ik wel. Ik vind het ook pas echt weer leuker zitten na een week of twee.

De broodjes zijn gearriveerd, ik breng zo nog wat lekkers mee van de markt (ik denk tomaatjes, komkommer en verse vleeswaren).

Tot straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal :)

 

Komen jullie er een gezellig terrasavond van maken?

We beginnen eerst met koffie of thee met gebak :smile_coffee:

 

En na een uurtje gaat de tap open :beer:

 

Tot straks :wine:

 

Groetjes van :pepsi:

de Kikkers

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal

 

Jullie kunnen aanschuiven voor het ontbijt. Hier schijnt het zonnetje al, dus liggen er ook al lunchpakketjes klaar voor de vroege vogels onder ons.

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :) Goedemorgen Regenboog :)

 

Lekker dat alles weer klaar staat. We gaan daar gebruik van maken. Als ontbijt kies ik vandaag twee beschuitjes met aardbeien.

Dank je wel Regenboog :thumbsup:

 

Ook neem ik gelijk maar drie lunchpakketjes mee. Ik weet namelijk nog niet waar we vandaag terecht gaan komen. Gisteren hebben we weer een poging gedaan om een cache te vinden. Helaas....niet kunnen vinden natuurlijk :crybaby: Maar de wandeling er naartoe was zeker de moeite waard.

 

Alvast een fijne dag

 

Komen jullie straks, zodat we koffie gezellig samen kunnen drinken?

 

Groetjes van

Kikkertje (de rest ligt nog in dromenland)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Regenboog: Het voelt ook heel bijzonder om niets te vinden :frusty:

Vreemd eigenlijk. Een beetje alsof we de cache gemist hebben :eek:

Volgende week in Brabant gaat het goed komen hoor. We hopen er toch wel 3 te vinden, (vrijdag, zaterdag, zondag.

Dat is toch een positief streven? O ja, en even een bakkie doen samen met Regenboog. Deze keer niet in het geocafé maar ergens op een terrasje in Veldhoven of zo iets.

 

Het is 10.00 uur: Zullen we gezellig koffie drinken? :smile_coffee::smile_coffee:

 

Groetjes van

de kikkermeiden (nummer 3 heeft zich nog niet laten zien vandaag en kikker 4, 5 en 6 al helemaal niet)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lekker, een kopje thee!

De andere kikkers zijn toch nog niet aan de winterslaap begonnen? :)

Je hebt gelijk, een mooie wandeling is ook zeker de moeite waard. Wanneer het mij overkomt baal ik er toch wel van als ik vastloop op zoek naar een cache. Zeker wanneer het verder weg gebeurt en ik er niet zo gemakkelijk weet naar toe kan gaan voor een vervolg. Dichter in de buurt gebeurt het ons wel eens dat we een of twee keer terug moeten en dan doe ik dat ook wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Regenboog: Yep! Zeker een terrasje :yes:

 

We hebben een heel weekend Eindhoven in voorbereiding, dus we moeten echt plannen maken. En gewoon genieten omdat het kan :Just_Cuz_13:

 

Wie met ons mee wil genieten en eventueel wil/kan helpen bij het maken van een voorlopig cacheplan is van harte welkom :gossip:

 

Groetjes van

de kikkers :smile_coffee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Best wel lastig hoor, een cacheplan maken voor een ander :unsure:.

Je zei dat je vrijdag, zaterdag en zondag een cache wilde vinden.

Jullie zouden bijvoorbeeld een leuke (halve) dag kunnen hebben in de Genneper Parken: cache Genneper parken (Multi en er ligt ook nog wel een oppikkertje in de buurt, earthcache watermeter kom je ook langs als je dat leuk vindt). Uitstapje onderweg zou de Genneperhoeve kunnen zijn (erf is open, boerderijwinkel, hoeveijsje eten?). Niet al te ver daar vandaan is ook het prehistorisch dorp (als uitstapje?, ligt ook een tradi bij?)

 

 

Ik zag net dat het ook wat warmer weer wordt en dan zitten we in Eindhoven meestal ook in de warme hoek. Misschien is een natuurwandeling ook wel wat?

Valkenswaard is ook niet zo heel ver van jullie logeeradres. Kijk eens naar GC1PP7Q (Valkenswaard Malpie). Ik vind het een heel mooi gebied om te wandelen. Het maakt voor de cache niet uit of je de lange (6 km) of de korte (4 km) neemt. Je zou daar bijvoorbeeld ook eenvoudig kunnen lunchen bij de Venbergse watermolen (waar een mysterie ligt).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...