Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Ik kom

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Ik kom

Peetee of René heeft weer met een paar knoppen gespeeld.

 

Pa en Ma Beer:

Het is 11 12 13 14 15 16 17 18 19 twintig. Het is zeker wintertijd op dit forum? iedereen is aan het cashen natuurlijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

MarcDomi vroeg:

 

Kikkers, is er maar één van jullie?

Ik heb een Vrijwillige Kikker ontmoet, deze was niet te missen. Maar die ken ik in Hoogst Eigen Persoon.

Dat zijn jullie toch niet?

Je bedoelt die Van Twee Meter Lang?

 

Nee, dat zijn wij niet hoor. Wij komen altijd heel bescheiden binnen. Deze keer was de kleur vrijwillig Oranje,

 

Wij komen dan weliswaar bescheiden binnen, maar hebben wel een grote familie, dus meestal vanaf 10 of zo...

bewerkt door Peetee
Verplaatst vanuit ander draadje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

thex: uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het er heel gezellig was en het was ook hééél lekker.

 

Kikkers, jammer dat ik niet mee kon doen met het thee-uurtje vanmiddag. Gelukkig mag ik nog werken en stiekem weglopen van het werk kan natuurlijk niet. Ik zal al vast koffie en thee klaarzetten voor na het eten. Mag ik dan nog een Haags hopje van jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor Domi:

Tuurlijk mag je een handvol hopjes meenemen. Het zijn snoepjes met volgens mij, alleen maar natuurlijke ingrediënten, dus de kids mogen af-en-toe ook een hopje, misschien zelfs wel twee.

 

Voor Peetee:

Ik heb een vraagje: Waarom zijn Regenboog2, Geoman en Peetee groen van kleur en de overige (stam) gasten niet?

 

Ik doe erg mijn best om groen te worden. Dat is ook wel gelukt, alleen op het forum blijven de gasten een beetje 50 shapes.

Mijn voorkeur gaat uit naar kikkergroen. Wil je helpen?

 

Alvast bedankt voor de moeite

 

KIkkergaat voor Kikkergroen :holiday::holiday::holiday: zoiets bijvoorbeeld, maar dan anders

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor Peetee:

Ik heb een vraagje: Waarom zijn Regenboog2, Geoman en Peetee groen van kleur en de overige (stam) gasten niet?

 

De groenen staan in het systeem aangemerkt als donateur. Geoman is oranje, omdat ie Administrator is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ik heb Geoman begin januari 2017 gemaild en gezegd dat ik ING Groen wilde worden. Zes weken later is er dus nog niets gebeurd...

Niet bij de ING (vertoond regelmatig storend gedrag) en hier op het forum ook niet. Nu vrees ik dat het in 2017 niet meer gaat lukken :smilie_tux:

 

:dots: kikker wil kikkergroen worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo maar eens een verse muntthee.

Liggen er nog ergens hopjes? Die lust ik ook wel na een dagje werken.

 

Kikker: kun je advies geven. Ik krijg morgen een kikker op bezoek. Hij komt eten, zijn kleren wassen en gezellig doen denk ik. Ik heb al boerenkool als eten (of is dat toch niet groen genoeg)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

....Ik heb een vraagje: Waarom zijn Regenboog2, Geoman en Peetee groen van kleur en de overige (stam) gasten niet?

Te vroeg begonnen en/of te lang doorgegaan met het rode bietensap? Of hebben ze stiekem zelfs een wortelsapje genomen?

 

Zelf zou ik er zelfs groen-geel van worden.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...