Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Tov: Ik denk dat het niet gaat lukken. We zijn nog steeds in Leiderdorp en het is hier wit.

MOOI om naar te kijken, maar om nu helemaal naar jou te komen voor een paar afbakbroodjes?

 

Het aanbod is lief, Dank je wel. X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen klikkerS.

 

Jammer, we hebben vanmorgen al vroeg ontbeten. Een andere keer kom ik graag aanschuiven. We gaan namelijk ook nog even smullen in Eindhoven.

Hebben jullie nog een mooie cache kunnen vinden gisteren? Of misschien gaan jullie nog op pad voordat je weer naar te noorden afreist?

Fijne dag en goede reis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Regenboog :)

 

Mag ik u vriendelijk verzoeken om ons nooit meer KlikkerS te noemen. Die naam klinkt mij te onaangenaam in de oren.

 

On Topic: Vrijdag is het ons gelukt om twee caches te vinden. Gisteren leek het ons niet verstandig om rond te rijden, Het risico om dan een deuk in de auto te krijgen was aanzienlijk groter te noemen dan het vinden van een cache. Wij vinden dat we een verstandige keuze hebben gemaakt.

Vandaag zijn we ook iets ieder huiswaarts gekeerd dan de bedoeling was. Maar gezien de verwachte weersvoorspelling leek ons dat verstandig.

 

Verder hebben we een top weekend gehad. Een weekendje weg in dat hotel in Leiderdorp raadt ik echt aan. Wat een lieve medewerkers.

 

Team Leiderdorp: dank jullie voor een supergaaf weekend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Excuses kikkers, ik moet wel dikke vingers hebben gehad.

Groot gelijk, veiligheid is altijd belangrijker dan het vinden van een cache.

Ik neem nog een slaapmutsje en zal er voor jullie ook een inschenken.

Proost en voor straks welterusten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geoman

Ik heb net gelezen dat de Kikkers de 10.000e bezoeker van geocaching.nl zijn geweest. Achteraf besef je pas, hoe bijzonder dat moment is geweest.

 

Dankjewel ☺ we staan gewoon op de voorpagina. We like geocaching.nl

 

Groetjes van de Kikkers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan bofen jullie Pa en Ma

 

De lunch staat klaar.

De sneeuw gaat weg bij ons.

En nu weet ik wat code geel betekend.

De voortuin is helaal geel.

Van de winterakonietjes.

 

Groetjes Pa Beer

Dan boffen jullie Pa en Ma Beer,

 

Hier ligt er nog steeds sneeuw, het smelt weliswaar, maar het ligt er nog steeds. Op sommige plekken is het ook geel, maar dan niet van de winterakonietjes en schijnt het vanavond weer te gaan vriezen.

 

Dank jullie wel voor de lekkere lunch :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké, Oké, Oké...

 

Als er toch niemand in het café is, dan zal ik wel weer een haags bakske maken...met Haagse HopjeS.

Die hopjes kán ik echt aan bevelen :)

 

Het is bijna 15.00 uur, dus iedereen die trek in thee heeft met een chocolaatje óf een maria biskwietje is welkom...

 

Ik kom hier voor de gezelligheid...en alleen is ook maar alleen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kikkers, is er maar één van jullie?
Ik heb een Vrijwillige Kikker ontmoet, deze was niet te missen. Maar die ken ik in Hoogst Eigen Persoon.
Dat zijn jullie toch niet?

bewerkt door Peetee
Verplaatst uit ander draadje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...