Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

En, wat denkt Barny over vrachtwagenchauffeurs die rijden met harde wind ?

dat die mensen voor een hongerloontje, en onder druk van de consumenten, wel onder alle weersomstandigheden door moeten rijden

dat er dan op vele 10.000en voertuigen die zo een dag onderweg zijn maar 15 omvallen is een groot compliment waard aan alle onderweg zijnde chauffeurs die hun wagenbeheersing goed op orde hebben,

als maar 10% van de personenwagen chauffeurs 50% van die zelfde kunde zou hebben zou het een stuk veiliger op de weg zijn

 

die nu ook weer met eigen ogen gezien heeft hoe meerdere personenwagen met die harde wind op de dijk Enkhuizen Lelystad, door de opgestoven regenwater blind en zwabberend gingen inhalen om ietsjes eerder aan de andere kant van de dijk te zijn

 

Barny

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond Barny:

 

Wát is dit nu weer voor foto? Ik was weliswaar in Noord Holland, maar deze foto kán echt niet hoor. Ik verzoek je dan óók om die onmiddellijk te verwijderen! Dát kan echt niet op geocaching.NL :bangin:

 

:offtopic: Dames en Heren: ik ben vanmiddag op een leuk event geweest.

Iemand vierde zijn eerste verjaardag. Het is een soort flashmob geworden: :birthday::birthday:

 

We hebben ook enorm gelachen, omdat Barny met zijn auto in de prut vast zat...

 

:oops: wat zeg ik nu weer...

 

Tot later...

 

Kikkertje

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Pa en Ma Beer,

 

Natuurlijk mogen jullie voor het slapen gaan nog een slaapmutsje :wine:

 

In Noord-Holland waait het enorm. Wij zijn ook buiten geweest op een Event in de natuur. De party was goed verzorgd :yes:

Kampvuurtje, marsmellows, leuke teams en een hoop lol :lol1:

Maar vertel: Welke schat hebben jullie gevonden? Ik pak eerst even een colaatje :pepsi:

 

Ziezo, nu kunnen we naar elkaar luisteren...

 

:walkman: Kikkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Diederikus :heart:

 

Kei gaaf goed man dat je nog op bent. Dan kunnen we het over een fantastische middag in Noord Holland hebben. Allereerst hebben we een

Garmin GPS 62 st gekocht. Toen zijn we doorgereden naar een CITO Event in de buurt van Purmerend.

Die foto is gistermiddag gemaakt

Trek in een bitterballetje en een biertje :beer: ?

 

Tot straks...

 

Kikker :eat:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...