Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

Daar ben ik weer, ik pak nog even een glaasje fris. We hebben heerlijk gewandeld en nog lekker gegeten.

We waren bij natuurpoort De Roovertse Ley. Voor de liefhebbers, er liggen ook caches in dat gebied (waaronder een prachtige Multi, het Terracotta leger).

 

Jammer van het weer Peetee. Ik hoop dat er nog mooie dagen komen na het onstuimige weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

In een draadje over wolven wordt gevraagd of we niet bereikbaar zijn? Jawel hoor, ondanks het herfstweer zijn we gewoon open.

Vanavond serveren we eigengemaakte erwtensoep, want dat hebben we wel verdiend na zo'n donkere, natte dag. Iedereen die wil kan aanschuiven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Kan geen snert :notworthy: meer zien. Het is deze week Zuidlaardermarkt ( YouTube en Youtube ) en dat is bij ons traditiegetrouw een snert week. Dan wordt er aan het begin van de week een grote pan met snert gemaakt :chef: . Héérlijk :clap: , maar m'n darmen zijn nu wel volledig van slag :cry:smelly-fart-smiley-emoticon.gif

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Kikkers, Peetee en andere cachers uit het Noorden, hoe is het bij jullie? Hier in het zuiden waaiden we al bijna uit ons jasje, jullie moeten wel een flinke storm achter de rug hebben.

Nu schijnt de zon alsof er niets gebeurd is. Lekker nog even naar buiten straks.

Ik heb alvast koffie en thee gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel regenboog, ik drink graag een bakje mee.

 

Ja, het waait hier nog steeds behoorlijk. Stormachtig noemen ze dat, geloof ik. Verder half bewolkt, dus het zonnetje lekker erbij. Ik denk dat ik vanmiddag maar even aan de kust ga kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal :hug:

 

Eindelijk! We zijn er weer! :thumbup:

 

Soms weet het forum niet dat de Kikkers op het forum willen. Dan moet ik eerst weer en nieuw account aanmaken en dat duurt dan minstens drie dagen voordat ik dat voor elkaar heb. We zijn heel blij dat het weer gelukt is :lamo:

We drinken nu een kopje thee met een stroopwafeltje. Komen jullie ook gezellig. Vanavond staat er stamppot andijvie met spek op het menu :chef:

We rekenen al op Regenboog, Peetee. Andere gasten zijn natuurlijk ook van harte welkom

 

Groetjes van de Kikkermeiden :gossip:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een rare bug kikkers, dat is niet handig als je iedere keer een nieuw account aan moet maken.

Vanavond was ik wat later thuis en bovendien ook alleen, dus ik heb lekker gesmuld van de stamppot met spekjes.

Alsmede nog stroopwafels over zijn, pak ik er zo meteen eentje bij de thee. Ik zal ook pindarotsjes meebrengen, dan hebben we in ieder geval genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...