Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal

 

De verhuizing is nog niet klaar. Het ene huis is leeg, maar nu begint de inrichting van zijn nieuwe huis pas :oops:

De kikkermeiden hebben een rustdag vandaag en kijken vanaf de bank sport.

Regenboog: we komen er aan voor de appeltaart. We zijn al begonnen aan een uitgebreid bamibuffet :chef:

We zoeken nog vrijwilligers die helpen met eten :gossip:

 

Groetjes van de Kikkermeiden :lamo:

 

Peetee: Een felicitatie voor Max is wel verdiend :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

ben idd erg benieuwd hoe Bart Deurloo en Epke Zonderland het in de finale doen, zonder al die miljoenen van zonde geld die er aan uitgegeven worden

ook nieuwsgierig naar de shorttrack wereldbekerwedstrijden vanuit Dord

 

Barny

 

Ik ben ook benieuwd hoe Bart en Epke het gaan doen. Volgens mij moeten ze rond 10 uur vanavond.

 

De toestelfinales zijn hier te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie heeft er zin om een drankje te drinken?

Vandaag was ik in de Doelen en uiteraard heb ik nog geprobeerd een aantal caches in de stad te doen. Dat is toch echt wel een andere tak van sport, heb ik gemerkt. Wat een drukte en dan ongezien een cache pakken? Dat valt niet mee. Hoewel de drukte het een enkele keer iets gemakkelijker maakt.

Morgen weer een hele dag binnen zitten, dan in Nieuwegein.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk zitten op het terras, in de zon. We hebben al herfstvakantie hier in het zuiden, dus dat is wel genieten. Wie schuift er aan voor een drankje?

Over een uurtje heb ik een herfstwandeling met oud-collega's, dus wij boffen extra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, klopt. Sinds gisteravond lag de site er helemaal uit. We konden deze ook op geen enkele manier bereiken. Maar Geoman heeft e.e.a. vanmiddag in overleg met de provider kunnen oplossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...