Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Nee, dat klopt, Te hoog chlorestorol en géén geld om de rekening van de dokter te kunnen betalen.

 

Voor Dagwacht: Nu je toch aan het bakken bent, lusten wij ook wel bitterballetjes, frikandelbroodjes, bamischijfjes en patat met pinsasaus enz

 

In het café zitten minstens 30 mannen, vrouwen en kids met een mega trek

 

Succes met de bestelling :chef:

 

Kikker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bamischijf met pindasaus. Voor de eerste keer gegeten in Capelle aan de IJssel, zo'n 30 jaar geleden.

Super combi. Hadden we hier in Brabant nog nooit van gehoord. Lekker happie noemden ze het daar.

 

De pan staat aan. Helaas is de keuze beperkt. Alleen bitterballen en (stukjes) frikandel.


(Runder)gehaktballen in jus, eigen recept. Ook nog in de vriezer liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sla even over. Ik heb net de warme prak binnen.

 

Ondanks dat ik vandaag weldegelijk buiten een rondje het gewandeld heb ik geen cache gezocht. Hier in Gouda is het meeste wat je vind als je gaat zoeken rommel. Dus ik vergeet de moeite maar en geniet van de omgeving.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor degenen die nog aan de koffie of thee gaan, er zijn vandaag lekker cupcakes bij. Die hebben we meegebracht van het event, waar verschillende bakkers erg hun best hebben gedaan op hun creaties. Er zijn zoete en hartige hapjes bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Regenboog2:

:oops: Ik denk dat iedereen genoeg te eten heeft gehad.

Cupcakes kunnen morgen toch bij het ontbijt gebruikt worden? Of bij de thee/koffie?

 

:dots: Kikkers zijn vooral bezig geweest met cache-onderhoud. De badgasten gaan zich settelen op Texel.

 

LIefs van Kikker :inlove:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondanks dat ik vandaag weldegelijk buiten een rondje het gewandeld heb ik geen cache gezocht. Hier in Gouda is het meeste wat je vind als je gaat zoeken rommel. Dus ik vergeet de moeite maar en geniet van de omgeving.

Dat overkomt mij ook steeds vaker.

Bamischijf met pindasaus. Voor de eerste keer gegeten in Capelle aan de IJssel, zo'n 30 jaar geleden.

Super combi. Hadden we hier in Brabant nog nooit van gehoord. Lekker happie noemden ze het daar.

 

De pan staat aan. Helaas is de keuze beperkt. Alleen bitterballen en (stukjes) frikandel.

(Runder)gehaktballen in jus, eigen recept. Ook nog in de vriezer liggen.

Als je denkt dat de Krasse Knarren zich profileren door culinair geleuter, dan moet je hier eens kijken. Er wordt niet eens gepoogd de schijn op te houden de calorieënbalans te vereffenen met geocache-inspanningen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klopt Diederikus :cool2:

 

Maar sinds de Kikkers regelmatig met De Ouwe Knarren op stap gaan, moet ik regelmatig een zonnebril opzetten, mezelf insmeren met zonnebrand factor 50 en schenkt Antarctica maar weer eens koffie in, mét stroopwafel.

 

Hoe denk je, dat ik aan een BMI van 26.5, kom?

 

:dots: De volgende keer neem ik snoeptomaatjes mee

 

Groetjes Kikker

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Als je denkt dat de Krasse Knarren zich profileren door culinair geleuter, dan moet je hier eens kijken. Er wordt niet eens gepoogd de schijn op te houden de calorieënbalans te vereffenen met geocache-inspanningen.

 

Binnenkort begint de vastentijd weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...