Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

Ik kom nog even lekker op het terras zitten. We zijn net thuis. Geen caches gezocht vandaag, maar naar de Brabantse Dag geweest. Het was er heel druk, maar we hadden een mooi plaatsje onder een boom gevonden, waardoor we op het heetst van de dag in de schaduw stonden. Het was een prachtige stoet, echt genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gezellig Regenboog. Het is zalig op het terras. Kunnen we nog even na kletsen over de Brabantse Dag :yes:

Ik heb al thee gezet. Wie wil er nog meer iets drinken? :wine:

 

Fam: Alvast veel plezier bij de BBQ :beerchug:

 

Groetjes van de Kikkers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, Hoi Tovenaartje :)

 

Wat lief de post hierboven :kiss:

Ik wil wel graag, zeker als voor ons gezorgd gaat worden :eat:

Alleen: heb ik sinds enkele dagen nieuwe medicatie en daar reageert mijn lichaam nogal vreemd op :doctor:

Blijf me motiveren, dan zal ik er vanavond met René over praten oké? :argue:

 

Groetjes van Kikkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kikker, ik ben al verlekkerd aan het bedenken wat ik nog meer wil maken.

 

Pa Beer: ik heb je ook niet gezien bij de BBQ van Helmine en mij, misschien dat jullie ook even langs moeten komen om ons te helpen.

We hadden echt nog van alles over (maar ja, wij sluiten meestal niet bij een caravan aan maar gaan lekker midden op het veld zitten).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Thee, Koffie en koude drankjes staan op het terras. Komen jullie gezellig? :gossip:

 

Goed nieuws: De kans is groot dat we zaterdag ook naar Deventer komen om lekkere dingen te proeven. :holiday:

Maarre: we gaan dus even niet met onze billen in het zand zitten, dat trekt het lichaam zeker niet. Ik denk dat we ergens in de buurt van Pa en Ma te vinden zijn (hoop ik) :wheelchair:

 

Groetjes van de Kikkers :smile_coffee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(maar ja, wij sluiten meestal niet bij een caravan aan maar gaan lekker midden op het veld zitten).

 

Er is een reden dat we niet midden op het veld zitten.

Maar die leg ik hier niet uit.

Wat niet betekend dat iedereen niet welkom is om langs te komen.

koffie en thee is er altijd.

Groet van Pa Beer van uit een zonovergoten tuin.

Appels peren en druiven plukken.

Plus de laatste tomaatjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Goed nieuws: ik ga ons straks inschrijven voor het Deventer BBQ Event. Dat kan nu nog, volgend jaar is het te laat :holiday:

 

Een vraagje, omdat ik zelf het antwoord niet kan bedenken:
Tov: Wat is het verschil tussen cachers die lekker aan het rommelen zijn op het veld en cachers (Pa en Ma) die plezier hebben bij hun eigen caravan?

 

Een pan met lekkere warme tomatensoep staat op het vuur. Daar kunnen we straks met z'n allen van genieten.

 

Groetjes van de Kikkermeiden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kikkers: leuk dat jullie ook komen.

 

Volgens mij is de locatie vooral een gevoelskwestie.

Wij hebben het gevoel dat de "nieuwkomers" en anderen die niet veel mensen kennen in het midden zitten en de groepen met mensen die vooral met elkaar willen zijn bij de caravans.

Maar dat kan gewoon het gevoel zijn hoor.

 

En als er kikkers bij beren zitten, dan denk ik dat wij de caravan van de beren ook wel weten te vinden.

Hoe een kikker eruit ziet weet ik wel, een beer daarentegen kan ik me zo geen voorstelling van maken.

 

Ik denk dat ik Helmine en Jiejie ook wel meekrijg richting caravan als ze weten dat daar kikkers zitten (en anders lopen we gewoon wat heen en weer met eten).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tov: Ik moet zo lachen om je antwoord, enorm lief :heart:

:eek: Je hebt meteen mijn zwakste plek te pakken, want lopen is op dit moment best moeilijk. Alhoewel, het alweer een stuk beter gaat. Begin dit jaar was het echt drie keer niks.

 

We gaan elkaar zaterdag vast tegenkomen :Just_Cuz_13:

Of niet natuurlijk, want als we constant rond aan het lopen zijn om elkaar te vinden, kan het toch nog mis gaan :wallbash:

Kunnen we nog iets meenemen voor de maaltijd? :eat:

 

Groetjes van de Kikkers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik ben ervan overtuigd dat we elkaar tegen gaan komen.

 

Helmine zorgt voor BBQ en vlees (en vervoer denk ik, maar daar hebben we het niet over gehad ;) )

Ik zorg voor groenten, fruit, brood en drank.

 

Mocht je nog dingen perse willen hebben, is het verstandig om dit ofwel kort te sluiten ofwel zelf mee te nemen (ik zorg voor drank, dus per definitie alcoholvrij).

Mocht je nog dingen niet willen en bang zijn dat we dat overal doorheen gooien, is het ook handig om te laten weten.

 

Tot zaterdag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...