Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Zit ik hier de hele dag te wachten op een goeie maaltijd van Kikkertje, is zij er niet :no:

 

Nou ja dan doe ik wel weer een heerlijk koel drankje en filosofeer over de komende 2 dagen op de camping.

 

P.s een ammo box plaatsen op een mooi plekje, wordt dat nog gewaardeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een pech hebben jullie de-fam, ik had ook al geen tijd om te koken vandaag. Maar de kikkers hadden toch een voorraad bami gemaakt? Heb je die niet gevonden?

Wat betreft het camperen hebben jullie het goed geregeld, het wordt prachtig weer!

 

nog even mee filosoferen: ik ben wel blij met een ammobox op een mooi plekje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Wat is er veel gebeurd gisteren. Bijna de kat van Regenboog in een vesting beland. Birdie: Goed dat je dat hebt kunnen voorkomen :thumbsup:

 

Fam: veel plezier op de camping :holiday:

Ik hoop dat je er nog bent, want inmiddels staan er hartige taarten in de koelkast, die mag je wel meenemen.

Voor de overige gasten is er quiche, die hoeven alleen nog maar afgebakken te worden :chef:

Regenboog: Beterschap voor de kat :doctor:

Nu ga ik thee op het terras drinken. Wie houdt me gezelschap?

 

Groetjes van Kikkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi kikkers. Een kopje thee gaat er wel in. We zijn net terug van een klein eventje, even een Portugese cacher uitgezwaaid die drie maanden in Nederland heeft gewerkt. Natuurlijk heeft ze ook caches gevonden. Leuk om even met een klein groepje bij elkaar te komen. Ze vertelde dat er in Lissanbon heel veel kleine caches in de stad zijn. Als je dat bijvoorbeeld vergelijkt met Amsterdam, daar liggen juist weinig caches. Het viel haar op dat hier zoveel caches in het buitengebied en in de bossen liggen en dat die dan ook nog heel veel bezoek krijgen. Ze had hier veel mooie en grote caches gevonden. Ik vond het leuk om te zien dat ze er helemaal bij straalde.

 

Over een uurtje kom ik weer met m'n boek op het terras zitten, heerlijk. Ik zal smoothies maken, lekker koel met dit weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezellig zo op het terras met een boek of het breiwerk van de kikkervis dochter :book:

 

Leuk event is dat geweest Regenboog. Had je geen zin om met haar mee te reizen naar Portugal? :cool2:

 

Zullen we voor het eten een maaltijdsalade doen met en broodje en kruidenboter?

 

Waar zijn de mannen eigenlijk? Je kan het direct aan de drankvoorraad merken, die is nog bijna helemaal compleet :wine:

 

Groetjes van de Kikkermeiden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...