Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ik denk dat jullie allemaal caches aan het loggen zijn? Er zijn vast een heleboel mensen die met dit mooie weer gewandeld of gefietst hebben. Het duurt tenminste heeeeel lang voordat ik mijn logjes ingevoerd krijg en soms zegt de pagina gewoon 'dit is niet gelukt'. Hetzelfde voor het uploaden van foto's 'deze pagina kunnen we niet vinden' en dan kan ik weer opnieuw beginnen.

Het voordeel is wel dat ik intussen gekookt heb. Voor de liefhebbers is er spaghetti met champinons( en -saus), met groene sla erbij. Eet smakelijk.

 

Hoe staat het met jullie cache, kikkers?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

grundspeak is het hele weekend al een het werk, dat viel mij op toen ik dit weekend 2 keer binnen het half uur mijn account kwijt was, want daar nemen ze wel de tijd voor.

maar 2 uur geleden zouden de problemen verholpen zijn werd er op Twitter rondgebazuind

 

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Goed dat de problemen zijn verholpen, Barny.

 

We hebben gisteren de spaghetti gemist Regenboog. We zijn met Annelieke uit eten geweest. Dat is compleet feest, omdat ze daar geweldig van genieten kan.

 

De tuin ziet er weer gelikt uit. We hebben een berg onkruid in de groene container kunnen stoppen. De komende tijd gaan we genieten van de passiebloem en de zonnebloemen. De rest wil dit jaar niet lekker, omdat er geen regen valt, uitgezonderd het onkruid.

 

En: We hebben gisteravond nog een cache gevonden. Dat was wel leuk, omdat de cache op een erg mooi plekje ligt :holiday:

 

Groetjes van Kikkertje :kaffeetrinker_2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou kikkerlief,

met de kranen open dweilen heet zo iets, Groundspeak verzint wat nieuws en dan gaat het gewoon weer mis,

en ik zie dat er eindelijk weer een "iets wat een cache zou moeten zijn" in Den Helder geplaatst is,

binnenkort maar even kijken

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De komende tijd gaan we genieten van de passiebloem en de zonnebloemen.

Ik heb ook ooit zonnebloempitten in mijn tuin gezaaid.

 

P9053441.jpg

 

Als ik op voorhand had geweten dat die dingen twee en een halve meter hoog worden dan had ik wel eerst een gat van twee meter gegraven.

bewerkt door Diederikus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Het is hier al heel donker. De eerste onweersbuien gaan hier binnen een half uurtje vallen. Misschien kunnen we daarna nog op het terras zitten.

Het ontbijt staat klaar.

Voor de lunch hebben we net olijfbrood gehaald. We hebben kruidenkast, olijven en zontomaatjes meegenomen. Ik zal nog een lekkere frisse salade maken voor erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Regenboog: ik ben mooi op tijd voor de lunch en dat gaat beslist lekker smaken :gossip:

 

Died: Onze zonnebloemen zien er ook zo uit. Net zo hoog, en ongeveer net zoveel. Wij hebben er ook nog een roodbruine, heel apart.

 

Groetjes van Kikkertje :kaffeetrinker_2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen zonnebloemen, maar een hennep plantage. :wink2:

 

Je leest het wel vaker dat een geocacher iets anders vindt dan wat zijn bedoeling was. De afgelopen week was het weer raak in het duitse Halle, waar een geocacher op een hennep-plantage stuitte: http://www.jumpradio.de/thema/hanf-statt-schatz-100.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je had de pitjes vast niet meegenomen van een minizonnebloem? Ik vind 2,5 meter wel heel hoog hoor en ik ben zelf niet zo groot, maar de meeste zonnebloemen zijn wel groter dan ik ben.

 

Het is zonnig hier. Eens even kijken of we nog een leuke route kunnen vinden voor vandaag. Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Zijn er gasten die trek hebben in koffie? :smile_coffee:

 

Regenboog: veel plezier met de route. We zijn benieuwd wat je hebt gedaan, dus dat horen we vast nog wel :holiday:

 

Straks komt de kikkervis dochter, dan gaan we samen lunchen.Wie ons gezelschap wil houden is welkom :gossip:

 

Groetjes van de Kikkermeiden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...