Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Goedemorgen allemaal :)

 

Wat een feest gisteravond, maar de meiden hebben het wel verdiend :holiday:

Het café ziet er nu weer schoon en opgeruimd uit. Gasten die willen lunchen zijn welkom. Er is vandaag tomatensoep met tomaten uit eigen tuin :chef:

Tot straks.

 

Groetjes van Kikkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze tuin is dan wel iets kleiner die van Pa en Ma, maar ons moestuintje doet het ook niet zo goed :crybaby:

 

Pa en Ma: zullen we de tomaten gebruiken om er macaroni van te maken? :chef:

 

Groetjes van de Kikkers :kaffeetrinker_2:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

 

Het is erg grijs hier en het regent een klein beetje. Dat gaat volgens de buienradar nog een paar uur duren. Alle tijd dus om een lekker ontbijtje klaar te zetten, met scharreleieren van de hobbyboer deze keer.

Fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, hallo Regenboog :)

 

Dankjewel voor het lekkere ontbijtje. Het weer doet inderdaad ongezellig. Tijd om met elkaar koffie te drinken in het café, dan kunnen we meteen overleggen hoe de lunch en het diner er uit gaat zien vandaag :chef:

 

O ja, we moeten niet vergeten om op de Dutch geocoin 2017 te stemmen. Ik weet niet echt hoe lang we daar de tijd nog voor hebben.

 

Tot zo :gossip:

 

Groetjes van Kikkertje :smile_coffee:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stemmen op de geocoin kan op het event op 9 september. Als je niet naar het event kunt, kan je stemmen via een note (op de eventpagina, neem ik aan). Dus we hebben nog even om te kiezen.

 

Voor bij de koffie, of vanmiddag bij de thee, heb ik aardbeientompoezen geregeld.

 

Vanwege het weer zou ik bijna stamppot voorstellen, maar zullen we vanavond rijst met wokgroenten eten? Ik wil daar wel voor zorgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Dames en Heren, jongens en meisjes: het ontbijt staat klaar. De warme croissantjes zijn echt de moeite waard :chef:

Ik sta op het punt om naar fysiotherapie te gaan, dus ik hoop dat het droog blijft (het ziet er wel dreigend uit) :snoozer_11:

 

Regenboog: Dankjewel voor het eten van gisteravond We zijn gistermiddag weggeweest om een paar caches te vinden en toen we thuis kwamen vonden we je maaltijd wel erg lekker :eat:

 

Gaan we straks gezellig koffie drinken?

 

Groetjes van Kikkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammie, dat is genieten.

Ik hoop dat je droog thuis bent gekomen kikker. Hier is het ook grijs, maar nog wel droog. Gisteren hadden we pech, de hele dag miezerregen en af en toe wel even droog. Van de weerman begreep ik dat het vandaag hetzelfde laken een pak zou zijn, maar het ziet er toch wel wat beter uit nu.

Waar was je geweest om te cachen kikker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel, het is gelukt om droog thuis te komen, maar het zag er dreigend uit.

 

Gisteren kwam René onverwacht vroeger thuis uit zijn werk. We hebben een leuk rondje op Wieringen kunnen rijden. Onderweg hebben we een ijsje bij een kraampje gegeten, dus dat was lekker ontspannend :)

 

Komen jullie iets drinken? Dat kan op het terras :wine:

 

Tot zo. Kikkertje :pepsi:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, lekker. Een kopje thee gaat er wel in. Hier is het intussen ook zonnig.

Ijsjes, daar houd ik ook van. Als het kan stoppen wij daar ook voor. Afgelopen weekend wandelden wij langs een boerderij waar ze zelfgemaakt hoeveijs hadden, heerlijk. Er was ook een maisdoolhof, maar daar hebben we ons niet aan gewaagd.

 

Mijn partner is net terug van een lunch met oud collega's. Het was in de fruittuin. Normaal kun je in het najaar appels en peren plukken, maar dit jaar is er te weinig fruit. Appels plukken gaat helemaal niet door en peren plukken kan maar een dag. Raar weer dit jaar, koud begin van de lente, heet en droog daarna en nu een frisse zomer. Hier tenminste, andere landen hebben weer geen graanoogst door droogte en hitte.

 

Zullen we straks een bonenschotel eten? Met sla erbij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben benieuwd of het hier vandaag nog licht wordt. Het regent maar door.

Voor de lunch heb ik lekkere Italiaanse bollen geregeld. Dat is weer eens wat anders. Voor erbij heb ik pesto, olijven, kaas en zontomaatjes.

Fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Wij hebben wel idee in de Italiaanse bollen. Gezellig om met elkaar te brunchen :eat:

Wij blijven in de buurt vandaag, een beetje in de tuin rommelen, omdat de passiebloem alle kanten uit groeit.

Ook zijn we bezig met het uitwerken van een nieuwe cache. Ik denk wel dat het gaat lukken om het idee uit te voeren.

 

Groetjes van drie kikkers :smile_coffee::smile_coffee::smile_coffee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...