Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

Goedemiddag allemaal

 

Kan ik iemand een bakkie troost aanbieden, of een boterhammetje met tevredenheid?

Iedereen is welkom, als we het maar gezellig houden vandaag

 

Tov: Ben je al terug van je cache van Geoknarf? Hoe was het?

 

Groetjes van

de Kikkermeiden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ha kikkermeiden. Ik ben iets te laat voor de boterhammen, maar een kopje thee gaat er wel in.

Gisteren hebben we de hele middag door Best gewandeld, dus vandaag maar even rustig aan. Het is hier wel lekker weer, maar bewolkt en een beetje benauwd.

Vanavond hebben we aardappeltjes, een (knoflook)burger en boontjes op het menu staan. De liefhebbers mogen rond zes uur aanschuiven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stemmingmakerij. Als er een beetje regen wordt verwacht is het gelijk code geel.

Als er anti-luizenmiddel wordt gebruikt waardoor onze kinderen geen last meer krijgen van luis, is het gelijk code eigeel.

bewerkt door Odlaniger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Tov: Ben je al terug van je cache van Geoknarf? Hoe was het?

 

Groetjes van

de Kikkermeiden

 

Ik heb precies 1 wp gevonden.

Bij het 2e wp liet ik me wegjagen door een blaffende hond achter een hek.

 

Maar ik ga in de herkansing hoor. Heb daarna nog wel even lekker gewandeld in een mooi stukje van het Zoelensche bos, dus toch een lekkere dag geweest.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er anti-luizenmiddel wordt gebruikt waardoor onze kinderen geen last meer krijgen van luis, is het gelijk code eigeel.

Dat komt omdat de mens het enige organisme is dat nog niet resistent is tegen fipronil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

 

We nemen vandaag een Engels ontbijt met scrambeld eggs en spek. Daarvoor gebruiken we natuurlijk schone eieren (voor zover we dat weten).

Voor de heren die last hebben van ongedierte zijn er nog foute eieren verstopt in een cachecontainer met cijferslot (een heuse mysterie, dus je moet er wel wat voor doen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

 

Zijn jullie er allemaal nog? Eén verkeerd eitje en het kan zomaar mis gaan :crybaby:

 

Er is koffie en thee, natuurlijk zijn er andere drankjes in voorraad. Ook heb ik een zak met eierkoeken gevonden. Komen jullie gezellig?

 

Pa en Ma: waar zijn jullie?

 

Groetjes van

Kikkertje :kaffeetrinker_2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Kikkers, hier ben ik weer. We hebben gefietst vandaag, dat was flink trappen.

Van de weerman had ik begrepen dat aan de kust een windkracht 6 zou staan, meestal valt het dan hier wel mee. Maar toen we op een terrasje wilde lunchen waaide de sla van het bord.

Hoe is het bij jullie, nog niet uit je jasje gewaaid?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijna begint het voetballen, hup leeuwinnen we duimen voor jullie.

Zullen we het grote scherm aanzetten? Er is koffie en thee, en bier of iets anders voor later. We kunnen ook wel weer eens een keer bitterballen serveren, want dat is al lang geleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...