Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

Geeft niet hoor Pa en Ma. als je maar een leuke dag hebt gehad. Lang geleden hebben wij ook eens door de Rotterdams haven gevaren, ik vond dat hartstikke leuk. Indrukwekkend al de grote schepen en toen lag er toevallig ook een booreiland in het dok. Ik denk dat wij nog maar eens op herhaling moeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wat leuk dat je er naar vraagt. Afgelopen zaterdag hebben we de hele dag moeten wachten op een berichtje van de dierenarts, zo druk was het daar. We hebben andere medicijnen gekregen en ze krijgt een eetlustopwekker. In het begin van de week was ze nog erg lamlendig, ze liep ook heel voorzichtig en we dachten dat ze pijn had. Maar als er steeds niets gevonden wordt, is dat lastig. De tabletjes lijken wel te helpen nu. Af en toe braakt ze nog, maar ze eet veel beter en dan is het ook gemakkelijker met insuline prikken. Ze is weer wat levendiger ook. We laten haar nu weer met een wat meer gerust hart een tijdje alleen. We hopen dat ze er over een paar dagen helemaal overheen is. Zo niet, dan moeten we verder zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speelt NS onder een hoedje met het Geocafe. Wie wil er nu naar Lille. Maar de kaartjes zijn wel goedkoop, en er wordt flink voor gedverteers. Waar is het Geocafe in Paris (ergens Mont Martre) ?


Waarm spreken ze Vlaams in Franrijk ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Het eerste fysieke Geocafé ? (in Lille, België) :rolleyes:

een paar hyper mensjes die zich suf bloggen, alles leuk vinden, en binnen een paar jaar weer weg zijn om de volgende hype achterna te rennen, ik zou er moe van worden

 

 

Ken je ze?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal :)

 

Er staat voor iedereen in ons café een baquette met ham, kaas, tomaat en komkommer klaar en een drankje naar keuze :chef:

 

Een fysiek café? Knap, dat iemand dat aandurft, we willen de eigenaren veel succes wensen.

 

Groetjes van

Kikkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker kikkers, dat is goed voor het vakantiegevoel!

Dat hebben we in het zuiden wel een beetje nodig. Gisteren een aantal buien en zelfs een wolkbreuk vlakbij. Gelukkig kon het riool in onze wijk hetvwater wel verwerken. Vandaag ook al een paar flinke buien gehad. Het enige wat ik er mooi aan vind zijn de prachtige stapelwolken tegen de bijna zwarte achtergrond. Op buienradar staat dat we zo meteen weer een zware bui krijgen, maar ik ga er van uit dat ze het fout hebben?☔️

Ik denk dat we vanavond maar eens aan de erwtensoep gaan. Zijn er mensen die aan willen schuiven?

 

Een echt geocafe, ik ben benieuwd of dat gaat lukken. Het lijkt me af en toe wel leuk om andere cachers te ontmoeten, daarvoor gaan we tenslotte ook naar events. Maar of ik er ook zou gaan eten hangt toch meer af van het menu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Koffie, thee en andere drankjes staan klaar, zodat we gezellig met elkaar kunnen bij kletsen :smile_coffee:

 

Barny: Wat is dit nu?
Sinds wanneer word je moe als andere mensen aan het werk zijn? :pepsi:

 

Groetjes van

Kikkertje

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

De broodjes zijn klaar. Het is vandaag een buffet geworden :chef:

Het buffet zit niet op slot en picken is ook niet nodig :ph34r:

Eet smakelijk :eat:

 

Groetjes van

Kikkertje :angel_not:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...