Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Goedemorgen allemaal :)

 

Regenboog: Dank voor het ontbijt en de lunchpakketjes. We gaan er dankbaar gebruik van maken.

 

Of we het gisteren naar ons zin hebben gehad? Ach, we zijn er uit geweest, we hebben 9 kokertjes gevonden. Thex gebruikte het woord kokertjesmoeheid. Ik begrijp wat hij daarmee bedoeld.

 

We zitten aan de koffie op het terras. Wie komt er nog meer?

 

Groetjes van

de Kikkers :smile_coffee::smile_coffee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik wil ook wel even op het terras zitten. Een kopje thee gaat er wel in.

Jammer dat het tegengevallen is, volgende keer beter.

Wij zitten vandaag thuis, onze zieke poes observeren. Al een paar keer waren we bij de dierenarts, maar ze wil niet echt opknappen. Komende week maar weer een afspraak maken. Als ze strak wil eten, kunnen we vanmiddag misschien nog even weg. Als dat niet zo is, ga ik al vast eens een paar leuke fietsroutes maken voor in de vakantie.

Vanavond hebben we huzarensalade op het menu staan. Ik wil wel wat extra maken voor de gasten van het café.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk weer om op de camping te zitten, geniet er maar van!

Bij ons het het terras is het nu ook lekker, een zonnetje en een frisse wind die er voor zorgt dat het niet te warm wordt.

Zo meteen eens even een boek erbij pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag bij het OFZE picknick geweest, het was gezellig en ik zou bijna een positieve log schrijven, mede omdat ik zeer selectief was met de mensen die ik daar ontmoette,

helaas werd het fantastische gevoel afschuwelijk van mijn ontnomen toen er een of andere troelala aankwam, met de camera in de aanslag, met de meest verschrikkelijk vraag die er gesteld kan worden "is deze motor een TB?"

de wereld stortte in, een volwassen vrouw, die een leuk en gezellig event in de steek had gelaten om nummertjes te fotograferen, zucht een hele diepe zucht, zulke mensen waren er dus ook bij

jammer die ervaring van enkele seconden was een smerige zwarte smet op het event die ik even daar voor nog zo mooi in gedachte had

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal :)

 

Regenboog: Hoe is het met je poes? Alweer een beetje beter? :doctor:

Pa en Ma: Echt lekker dat jullie op de camping zitten.

 

Barny: Het was dus weer een lekker ouderwetse gezellige OFZE picknick. Attent van die mevrouw dat ze belangstelling voor de motor had :photo:

 

Als jullie iets willen drinken de terrasdeuren staan open, dus jullie zijn van harte welkom :pepsi:

 

Groetjes van

Kikkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik schuif even aan voor een kopje thee. Voor de liefhebbers zijn er verse stroopwafels. De terrasdeuren kunnen wel open blijven, dan koelt het binnen een beetje af, maar buiten is het nu te nat.

@ kikkers: de kat is nog niet beter. Het lastige is dat we nog niet weten wat ze heeft. Ze heeft al een paar jaar diabetes en nu eet ze heel slecht. Die combinatie is niet echt handig. We hebben al verschillende medicijnen geprobeerd. Vandaag weer naar de dierenarts geweest voor bloedonderzoek. Nog even afwachten dus of er iets gevonden wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi Kikkerlief, die vrouw had totaal geen belangstelling voor de motor, of zelfs voor de mens die er op zat,

het ging haar enkel en alleen maar om een nummertje die ze kan discufferen met de lovende woorden "gezien op een event"

wat een rare mensen lopen er toch rond

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

Goedemorgen Barnylief :kissie: Dat voelt goed: Kikkerlief, kikkerdorp, dat pimpt mijn dag wel op :artist:

Ik denk dat die geocachers de volgende dag naar de Razende Bol willen. Grappig dat ze "ons" eerst in het plaatselijke park willen zien :holiday:

 

Regenboog: Sterkte met de kat. Het voelt zo machteloos, omdat je weinig kan doen :frusty:

 

Koffie en thee staan klaar, dus iedereen is van harte uitgenodigd om langs te komen.

 

Groetjes van

Kikkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...