Spring naar bijdragen
campflight

Herkent Iemand Deze Aangespoelde Cache?

Aanbevolen berichten

Het volgende bericht werd mij toegestuurd. Herkent iemend deze?

Who in the Netherlands knows this cache? It washed upon the shore at the island Vlieland, but there is no GC-code on it. Inside is only a little log, no GC-code there either.

11204402_10206275260153517_2920561565062

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

staan er namen en datums op van eerdere loggers?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hehe ... nu kan je hem loggen als FOUND IT! Naam in logboek = geldige log! :wink2:

Deze heb je trouwens écht wel gevonden! En dit zonder er bewust naar te zoeken. :P Valt deze nu onder de categorie "Reizende cache"? :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik zou hem zeker loggen als je zeker weet dat dat hem is. Is nog een lgo met een leuk verhaal ook... :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Grappig, de CO woont in Nieuwkoop (ZuidHolland), maar is12 weken per jaar op Terschelling te vinden. De CO is werkzaam in het onderwijs.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ook "grappig" al de loggers die Found it weten te melden, lijkt me toch een duidelijk geval van Not Found it.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

flo dat is in de huidige tijd de "normaalste" gang van zaken, het knopje didn't find it ontbreekt bij vele klaarblijkelijk maar heb niet het lef om te vragen over het waarom, dan word er gereageerd alsof je hun parkietje net heeft doodgetrapt #RareMensen

Barny

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites