Jump to content
snerty53

Html In Cachebeschrijving

Recommended Posts

Ik heb al een tijdje last van HTML tekst in de cachebeschrijving op mijn Oregon 450T.

Geen software update gedaan of zoiets maar soms is het zoveel dat je je er aan gaat ergeren.

Heeft iemand een oplossing?

Eenvoudige oplossing is om geen gebruik te maken van SendToGps.

Gebruik in plaats daarva de knopn 'GPX file' en bewaar de GPX file op je GPS in de map \Garmin\GPX

(of gebruik Pocket Queries)

Eenvoudige oplossing is om geen gebruik te maken van SendToGps.

Gebruik in plaats daarva de knopn 'GPX file' en bewaar de GPX file op je GPS in de map \Garmin\GPX

(of gebruik Pocket Queries)

Dat is geen garantie. Zelfs wanneer je caches vanuit bv. GAPP naar de GPS overzet, kan je dit probleem voorhebben. Vreemd is bij de ene cache wel, bij de andere niet.

Zou zo maar kunnen wezen dat dat een GPX file importeren wel werkt maar dat kan toch niet de bedoeling zijn heren!

Tevens, waarom gaat het bij de ene cache goed en bij de andere helemaal fout, als je dezelfde methode gebruikt om caches op je GPS te krijgen?

Is de controle op de cache omschrijving dan niet goed? Is toch HTML tekst of zit hier nog meer aan vast, wat ik niet weet?

Zijn er voorbeelden van caches die HTML code gebruiken waarbij het goed gaat en caches waarbij het fout gaat met het importeren van de .gpx file. Dan zou je in de .gpx file moeten kunnen zien waar het fout gaat. Misschien bepaalde HTML tags bijvoorbeeld.

Garmins ondersteunen maar een beperkte hoeveelheid HTML-opmaakcodes. Codes die niet worden herkend worden als tekst weergegeven.

JaVaWa heeft een online tooltje om deze codes te verwijderen. Kijk maar eens hier.

Ik ga eens kijken wat JaVaWa mij kan bieden, bedankt iedereen.