Jump to content
pleb06

Geocaching.com Traag Bij Upc/ziggo?

Recommended Posts

Geo.com is voor mij nog steeds 's avonds niet bereikbaar. Gelukkig heb ik nog drie geprinte cachebeschrijvingen van multi's op mijn bureau liggen, dus ik kan nog wel een maand genieten van mooie wandelingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij (via Ziggo Noord-Holland) problemen met de api verbinding van geocaching.com. Ik kan geen coords wijzigen en via GSAK kan ik geen geocaches ophalen. Ik krijg een foutmelding die ik gisteren nog niet kreeg. Dus een probleem bij gc.com, vermoed ik. Nog iemand?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kreeg eerder onderstaand bericht van ''Kalkendotters'' En na uitvoeren werkt het weer prima.

''Vanaf nu vervalt elke twee maanden het api-token,

Je moet dus in het GSAK menu kiezen voor ''aanvraag nieuw api-token (oid) en dan kun je weer twee maanden toe''

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik word hier langzamerhand toch wel erg simpel van. Nog steeds zo traag als dikke stroop tegen een trap op. En nu krijg ik met Zenmate wanneer ik een cache wil laden de volgende mededeling:

 

IP address of the client has been rejected. The requested page cannot be accessed via anonymous proxies.

 

Iemand die weet wat dit nu weer is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inmiddels alweer ruim een week verder sinds mijn eerste reacties, maar www.geocaching.com blijft slecht bereikbaar na 18:00 via UPC/Ziggo verbinding. Via smartphone met 4G T-Mobile en Firefox geen enkel probleem om op de website te komen. Er is dus echt niets mis met gc.com. Momenteel is het 20:25 en al bijna 45 minuten aan het wachten om de hoofdpagina te laden via mijn vaste verbinding.

Dank je wel Ziggo. Fijn die verplichte overstap. Onder de vlag van UPC had ik NOOIT geen problemen met internet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idem als GE141-om wanhopig van te worden. Slechte zaak! :bangin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaterdag contact gehad met Ziggo. Mij werd verteld dat het probleem bij twee providers in Amerika ligt. Het is niet bekend wanneer het probleem is opgelost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot voor kort had ik UPC. Zo ongeveer sinds Ziggo " de baas " is heb ik problemen met de Geo site.

Geen doorkomen aan, tureluurs wordt ik ervan vooral omdat ik gewend was om elke avond ca. 1,5 tot 2 uur uur op deze site te werken.

 

Ik overweeg een andere provider want deze hobby en dan vooral het thuis voorbereiden is voor mij een belangrijke tijdsbesteding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

IP address of the client has been rejected. The requested page cannot be accessed via anonymous proxies.

 

Iemand die weet wat dit nu weer is?

 

De boodschap is wel duidelijk. De webservers van Geocaching.com accepteren geen verzoeken van anonieme proxyservers, waarvan Zenmate blijkbaar gebruik maakt.

 

Het wordt er zo niet beter op. :no:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kom via zenmate germany gewoon op .com.


Zenmate US niet, Romania weer wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

IP address of the client has been rejected. The requested page cannot be accessed via anonymous proxies.

 

Iemand die weet wat dit nu weer is?

De boodschap is wel duidelijk. De webservers van Geocaching.com accepteren geen verzoeken van anonieme proxyservers, waarvan Zenmate blijkbaar gebruik maakt.

 

Het wordt er zo niet beter op. :no:

 

Als er spontaan veel anonieme connecties gemaakt worden via een een proxy, kan dat natuurlijk verdacht zijn.

 

 

Ik kreeg vandaag nog een reactie van Ziggo….. Ze reageerden daarop vandaag als volgt:

Goedemiddag Piet, navraag gedaan, probleem is bij ons bekend, er gaat iets mis met de routering echter zit dit probleem niet in Ziggo (voormalig UPC netwerk) maar bij een externe partij welke tussen de route zit. We zijn hier mee bezig. (oud) Ziggo klanten hebben hier geen last van omdat het verkeer van (oud) Ziggo klanten via een andere route gaat. Netwerken zijn namelijk (nog) volledig gescheiden. Voor thuisgebruik zou je misschien het via een webproxy kunnen proberen

 

 

Ik heb een 'oude' Ziggo verbinding, dus bij mij werkt alles als een speer, maar misschien werkt de onderstaande link ( = zomaar een proxy ) of andere proxies. Misschien niet de veiligste manier, maar zo belangrijk en geheim is de data ook niet.

 

Ga naar www.webproxyusa.com, type bij 'Website Address' "www.geocaching.com" in en klik op 'Start Browsing'

 

 

Nog veel meer proxies

Edited by Linkalovers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahah linkielove kun jij niet als proxy gaan dienen :clown:


Webverkeer uit Iran moet er nu ook weer bij :clap:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als UPC/Ziggo gebruiker al een tijdje dezelfde ervaringen met de beperkte data-snelheid in de avond uren.

Contact gehad met GC-HQ.

Hieronder de reactie:

---------------

 

wo 08-07-15 21:33

Hello GertWoutersen,

Thank you for contacting Geocaching HQ regarding connecting to Geocaching.com and the speed of the site. For the last few weeks, we've been tracking connection issues involving routing internet traffic between certain places in Europe and Seattle. While servers on both sides of the equation are functioning properly, our investigation has so far determined a sub-optimal routing path exists. It's beyond the control of our internet provider. Other websites that are hosted in Seattle and follow a similar routing path, including http://origin.rhapsody.com/browse, are also affected.

There are a few things you can do. Geocachers are having great success increasing their connection speed to Seattle using ZenMate and other VPN/proxy services.

In addition, please capture traceroute data (MTRs if possible) and forward them to your ISP (Internet service provider) for further investigation of your outbound-routing-path issues.

We'll continue to reach out to ISP's in Europe to lobby for increased speeds and connectivity. For the latest on this issue, and for additional information see our IT forum post.

All the best,

 

 

Carly

Community Manager

2WQi4rq.png

 

-----------------

 

 

Edited by pa0gwa
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi dat ze nu ook vanuit .com actie ondernemen. Bedankt voor het melden, pa0gwa ! :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...