Spring naar bijdragen

161 Meter Conflict... I Don't Know?


geo-hendriks

Aanbevolen berichten

"Doe vooral wat je niet laten kunt... desnoods meldt je bij GC.com dat ik diegene bent die de andere account houder middels listige kunstgrepen en bedrog heb overgehaald om de benodigde informatie te verstekken. Zal je zien dat ik gekickt wordt en zijn we meteen van alle discussie af."

 

De sanctie is niet voor jou, maar om degene die door jouw gezeur door de knieen is gegaan en jou die coördinaten heeft verschaft.

Er hebben zich veel cachers hier de moeite getroost om jou verschillende dingen duidelijk te maken.

Het enige dat het m.i. heeft opgeleverd is het beeld van een cacher die slechts geinteresseerd is in het zo snel mogelijk online krijgen van een cache en geen enkele zin heeft om zich ook maar ergens in te verdiepen.

Sterker nog, hij heeft aan andere cachers ontfutselt wat hij nodig heeft en het interesseert hem geen moer wat dat voor gevolgen kan hebben voor die anderen.

 

Ik vermoed dat de volgende keer dat we van jou vernemen op dit forum iets in de trant is van een verontwaardigd bericht zal zijn dat de eind-coördinaten van jouw volgende prachtige puzzelcache zomaar aan elkaar worden doorgegeven en dat jij dat een rotstreek vindt...

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Geo-hendriks, eerst dacht ik dat jij gedurende de twee jaar dat je al lid bent van .com nog niet in de gelegenheid was geweest om je te verdiepen in de mores van dit spelletje. Aan jouw reacties echter meen ik te kunnen lezen dat het niet zozeer schort aan de gelegenheid, maar meer aan de wil. Vandaar mijn oprechte vraag of jij samen met ons wil gaan geocachen of dat een ander spelletje (zeg doosjes-verstoppen-waar-het-mij-goeddunkt) eigenlijk jouw voorkeur heeft.

 

In het eerste geval ben je hier welkom, maar zul je de ingezette ramkoers drastisch moeten omgooien. In het tweede geval zul je een ander platform moeten zoeken. Succes met de keuze!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Doe vooral wat je niet laten kunt... desnoods meldt je bij GC.com dat ik diegene bent die de andere account houder middels listige kunstgrepen en bedrog heb overgehaald om de benodigde informatie te verstekken. Zal je zien dat ik gekickt wordt en zijn we meteen van alle discussie af."

 

De sanctie is niet voor jou, maar om degene die door jouw gezeur door de knieen is gegaan en jou die coördinaten heeft verschaft.

Er hebben zich veel cachers hier de moeite getroost om jou verschillende dingen duidelijk te maken.

Het enige dat het m.i. heeft opgeleverd is het beeld van een cacher die slechts geinteresseerd is in het zo snel mogelijk online krijgen van een cache en geen enkele zin heeft om zich ook maar ergens in te verdiepen.

Sterker nog, hij heeft aan andere cachers ontfutselt wat hij nodig heeft en het interesseert hem geen moer wat dat voor gevolgen kan hebben voor die anderen.

 

Ik vermoed dat de volgende keer dat we van jou vernemen op dit forum iets in de trant is van een verontwaardigd bericht zal zijn dat de eind-coördinaten van jouw volgende prachtige puzzelcache zomaar aan elkaar worden doorgegeven en dat jij dat een rotstreek vindt...

Om aan te geven dat je de spijker finaal mis slaat en meer iets zegt over hoe jij naar geo-caches kijkt..

Als je denkt dat ik me druk zou maken of mensen mijn cache wel of niet bezoeken heb je het mis

Als je denkt dat mensen mijn (puzzel) cache oplossen door dit zelf te doen of dit doen door het vragen van coordinaten heb je het mis

 

je bent zelf volwassen genoeg om een methode te kiezen die bij je past.

Het enige waar ik me druk om maak is dat zaken stuk worden gemaakt!

 

Dus... voor jou en als je het wilt doorgeven aan een ieder die dit wil hebben de coördinaten van mijn eind cache zodat je de puzzel niet op hoeft te lossen:

 

 

52.662319, 4.747413

En have fun.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

[...]

 

[...]

 

je bent zelf volwassen genoeg om een methode te kiezen die bij je past.

Het enige waar ik me druk om maak is dat zaken stuk worden gemaakt!

 

[...]

 

 

Keuzes maken is slechts een minuscuul deel van volwassenheid. Keuzes van anderen respecteren getuigt pas van echte volwassenheid en sommige cache-eigenaren kiezen voor een cachevorm waarbij de coördinaten niet direct gegeven worden. Een deel daarvan doet dit - frappant genoeg - omdat ze zich druk maken over grote bezoekersaantallen en het daarmee gepaard gaande verhoogde risico dat de cache kapot gaat.

bewerkt door Triskelle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@geo-hendriks

Besteed geen tijd en aandacht aan een stelletje zeurpieten, maar doe je voordeel met de bescheiden info die ik je gegeven heb. En voor anderen... nee, ik heb geen eindcoordinaten gegeven. Puur globale info en info die anderen ook al hadden kunnen lezen. En de cache ligt dan wel op een eilandje, maar daar loopt simpelweg een bruggetjes naartoe. Zonder coordinaten ga je hem hoogstwaarschijnlijk toch niet vinden (zelfs met coordinaten was het al een aardige zoektocht omdat de afwijking groot was). En als laatste: aan die slechte mystery zouden we niets missen als die weg is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@geo-hendriks

Besteed geen tijd en aandacht aan een stelletje zeurpieten, maar doe je voordeel met de bescheiden info die ik je gegeven heb. En voor anderen... nee, ik heb geen eindcoordinaten gegeven. Puur globale info en info die anderen ook al hadden kunnen lezen. En de cache ligt dan wel op een eilandje, maar daar loopt simpelweg een bruggetjes naartoe. Zonder coordinaten ga je hem hoogstwaarschijnlijk toch niet vinden (zelfs met coordinaten was het al een aardige zoektocht omdat de afwijking groot was). En als laatste: aan die slechte mystery zouden we niets missen als die weg is.

Bedankt voor de duim omhoog :-) Inmiddels de eigenaar gesproken en wat denk je.... BAM die gaf meteen de coordinaten van zijn cache om me verder op weg te helpen.

 

Ik ga er wat van maken.

 

groetjes

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even terug naar de eerste post: "Nu wil ik een tweede cache plaatsen. In de tuin van onze woning.
De cache is klaar en aangeboden. Nu krijg ik 2 x terug dat hij conflicteert met de 161 meter regel."

 

Dat lijkt mij gewoon einde verhaal.

Tenzij GS de regels aanpast, want het is natuurlijk niet eerlijk dat ik geen voortuincache mag plaatsen, omdat mijn buurman er al een heeft liggen.

 

Overigens is er teveel prijsgeven over de onderhavige mysterie: de naam van de cache en het eilandje. Dat is tegen de normen die op dit forum worden gehanteerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, als we een medecacher op deze eenvoudige wijze verder kunnen helpen... Er gebeuren wel veel meer andere dingen waar ik me (als ik dat zou willen) druk over zou kunnen maken. Waar praten we hier nou over? Een onschuldige hobby! Hoewel voor sommigen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, als we een medecacher op deze eenvoudige wijze verder kunnen helpen... Er gebeuren wel veel meer andere dingen waar ik me (als ik dat zou willen) druk over zou kunnen maken. Waar praten we hier nou over? Een onschuldige hobby! Hoewel voor sommigen...

... is it a way of life! :-P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus... voor jou en als je het wilt doorgeven aan een ieder die dit wil hebben de coördinaten van mijn eind cache zodat je de puzzel niet op hoeft te lossen:

 

52.662319, 4.747413

En have fun.

 

He bah, kun je hem niet even omzetten in de juiste notatie? Moet ik er ook nog wat voor doen ook...

Ik sta inmiddels te popelen om je voortuin te bewonderen. Heb je een tuinkabouter uitgehold?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die had hij al in zijn eerste post geplaatst: N 52° 39.846 E 004° 45.084, dus van een mysterie was al geen sprake meer, tenzij ik deze goochelaar verkeerd begrijp.

 

Morietta, helpen kan ook via een mail. Ik zou niet graag zien dat op dit forum een mysterie van mij zou worden opgelost. Het is hier geen Geoleaks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens geven de coördinaten aan dat de cache niet in de voortuin ligt, maar op het dak. Een klimcache dus, de eerste T5 voortuincache. Dan is het flauw dat de reviewer gaat zeuren over de 161 meter-regel. Maar zoals een reviewer tegen mij zei: "De 161 meter-regel is het enige waar ik op let en daar ben ik streng in. Verder kan ik slechts adviezen geven, maar daar blijft het bij. Dat is de opdracht van GS."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...