Spring naar bijdragen

Nieuwe Caches


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Volgens mij niet hoor.

Maar al zou dat wel zo zijn dan hebben ze toch juist alle vrije tijd? Als er geen vakantie is dan is het argument meestal: we hebben allemaal een baan hoor.

Kortom het lijkt erop dat GS reviewers met een verkeerd profiel heeft uitgekozen. Nu nog even wachten tot ze weer nieuwe reviewers erbij gaan krijgen: hebben ze nog minder te doen ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barny, leg je er bij neer dat geocaching is verworden tot een spelletje voor kokerrapers en statistiekelingen. Zelfs jij kan deze mooie hobby niet meer redden. Ik beperk mij tot af en toe een mooie multi te lopen. Ik red mij wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Barny Het lijkt erop dat de vragen via email in ieder geval ook al een vertraging van ruim 1.5 week hebben. Misschien is dat de reden dat ze aan reviewen niet toekomen. Al die 'wanneer wordt mijn cache nu eens gereviewed' - mailtjes moeten natuurlijk eerst nog beantwoord worden.

bewerkt door brouwertjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

nu de NLrevieuwers weer de tijd nemen om te twitteren en zich te laten verafgoden https://coord.info/GC6PH37 op een event

zou je toch verwachten dat ze hun werk er op hebben zitten en de queue leeg hebben en alle stomme vragen van de huidige prutsers zijn beantwoord

Als ik dit betoog afzet tegen het geringe aantal caches dat online komt, dan moet de conclusie wel zijn dat de reviewers meer eisen zijn gaan stellen. De bal ligt dus klaarblijkelijk bij de co's die nog niet aan die nieuwe kwaliteitseisen voldoen. Mooi toch?!

 

Dat de schaamstaaljagers daar zenuwachtig van worden is natuurlijk wel te begrijpen. Maar zodra ze begrijpen dat er een inhaalslag gemaakt gaat worden zodra de leggers bereid zijn hun cachers tegemoet te komen door kwaliteitscaches te leggen, zullen ze moeite hebben de nieuw vrij gegeven caches bij te benen. Mooi toch? Zij zullen spoedig hun onzalige borst kunnen natmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Diederikus "dan moet de conclusie wel zijn dat de reviewers meer eisen zijn gaan stellen"

 

Ook jij weet natuurlijk dat reviewers geen extra eisen stellen. Zij dienen gewoonweg te controleren op de door Groundspeak opgestelde richtlijnen.

 

Kortom ik ben bang dat je conclusie fout is. Ik hou het op luiigheid. De geschiedenis leert dat als men steeds minder wil gaan doen, maar wel met de badge wil blijven pronken, dat een goedgevulde queue GS doet geloven dat ze het erg druk hebben. Misschien gaan ze wel weer zeuren om extra reviewers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik benijd de reviewers niet. Onder het juk van GS moeten zij alles goedkeuren. Zij zijn zorgvuldig uitgekozen, zelf nadenken is uit den boze. De wachttijd heeft te maken met de hoeveelheid rommel die zij goedkeuren. Geocaching is verworden tot een spelletje dat niets met geocaching heeft te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...