Spring naar bijdragen

Nieuwe Caches


Aanbevolen berichten

  • 1 month later...
ReizenReizen

Daar gaat inderdaad iets mis. Ik zag het verleden week ook met een zogenaamde nieuwe earthcache, die bij controle al een paar jaar oud bleek te zijn. Ik zal er binnenkort even naar kijken, heb wel een vermoeden waar ik het moet zoeken. Bedankt voor het melden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt. We blijken door de manier waarop we de info vergaren (notificatiemails van nieuwe caches + recente logs!) nogal wat mailverkeer te genereren. GC.com heeft .nl gevraagd dat te matigen. We zijn met hen in overleg hoe e.e.a. het beste aan te passen.

 

Maar voorlopig gaat het dus even zo...

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat is zo. Waar ik ook aan denk is om dat hele Recente Logs-verhaal maar te laten vallen. Want die zorgen voor verreweg het meeste mailverkeer, en de belangstelling ervoor is vrij gering.

 

Ik zal het met Geoman overleggen.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

jammer dat is juist wat ik het leukst vind, kijken naar wat anderen zoal beleeft hebben

ideeën opdoen, en zo random kijken welke cache's zoal gelogd worden.

maar tja, ik kan best geloven dat het de huidige cacher totaal niet interesseert, het gaat tegenwoordig niet meer om de cache laat staan over de historie van de cache en zijn omgeving maar het gaat tegenwoordig om het puntje

als je andere "cachers tegen komt is altijd de vraag "en hoeveel heb jij er vandaag gedaan?" welke geocache's je bezocht heb en wat je beleving is interesseert ze gewoon niet, dus waarom zouden het hun wel interesseren op een site.

 

Barny

bewerkt door barny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt. We blijken door de manier waarop we de info vergaren (notificatiemails van nieuwe caches + recente logs!) nogal wat mailverkeer te genereren. GC.com heeft .nl gevraagd dat te matigen. We zijn met hen in overleg hoe e.e.a. het beste aan te passen.

 

Maar voorlopig gaat het dus even zo...

Dat het mailverkeer toeneemt op de nederlandse server begrijp ik, maar dat GC.com er last van heeft daar heb ik mijn twijfels. Komt er in mijn ogen meer op neer dat GC.com zelf de controle wilt behouden qua caches en publicatie.

bewerkt door Barry
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

jammer dat is juist wat ik het leukst vind, kijken naar wat anderen zoal beleeft hebben

ideeën opdoen, en zo random kijken welke cache's zoal gelogd worden.

maar tja, ik kan best geloven dat het de huidige cacher totaal niet interesseert, het gaat tegenwoordig niet meer om de cache laat staan over de historie van de cache en zijn omgeving maar het gaat tegenwoordig om het puntje

als je andere "cachers tegen komt is altijd de vraag "en hoeveel heb jij er vandaag gedaan?" welke geocache's je bezocht heb en wat je beleving is interesseert ze gewoon niet, dus waarom zouden het hun wel interesseren op een site.

 

Barny

 

Ja, ik vind dat zelf ook wel leuk. Overigens heb ik dat enkele maanden geleden al als feature request bij .com ingediend, om zo meer lokale logjes te kunnen bekijken. Ze zouden het aan het ontwikkelteam voorstellen ...

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels is weer overleg geweest met .com, en zijn de scripts voor het ophalen en tonen van de nieuwe caches weer gestart. De Recente Logs sectie hebben we voorlopig stopgezet, zoals eerder al aangekondigd. Het is goed mogelijk dat deze na verloop van tijd terug komt.

 

Verschil met eerder is dat je in de Nieuwe Caches lijst de publicaties van de laatste 24 uur niet meer zult aantreffen, omdat onmiddellijke publicatie in strijd is met de publicatieregels van .com. Dit omdat het deel uitmaakt van de voordelen die het PM-lidmaatschap biedt (notificatiemails). Deze restrictie geldt uiteraard ook voor de verstuurde Twitter-berichten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is toch wel vreemd. In de tijd van Kruimeldief die met de berichten is gestart heeft Brian in een discussie op Global_caching.eu nog verteld dat hij hier geen moeite meehad zolang de link maar bij GC.com uitkwam. De reviewers zelf twitteren trouwens ook gewoon de nieuwe caches

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is toch wel vreemd. In de tijd van Kruimeldief die met de berichten is gestart heeft Brian in een discussie op Global_caching.eu nog verteld dat hij hier geen moeite meehad zolang de link maar bij GC.com uitkwam. De reviewers zelf twitteren trouwens ook gewoon de nieuwe caches

 

Ja, dat is inderdaad wat vreemd. Maar goed inmiddels is het beleid dus kennelijk aangepast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...