harrie 113 Geplaatst 5 april 2020 Share Geplaatst 5 april 2020 1 uur geleden zei Peetee: In grote delen van het land zijn de teken de komende dagen weer zeer actief. Gelukkig werk ik de rest van de week. Zal er dus weinig last van hebben Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flo van Co 39 Geplaatst 25 november 2020 Share Geplaatst 25 november 2020 We zijn de beestjes alweer bijna vergeten, maar nu zie ik onderstaande apparaatje bij een "ons" bekende webwinkel, iemand ervaring? SKUDO Human - Anti Teken apparaat met schakelaar Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
regenboog2 168 Geplaatst 25 november 2020 Share Geplaatst 25 november 2020 Ik ben ook wel benieuwd. Het zou met geluid werken, maar of dat ook zo gaat? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Berenboot 41 Geplaatst 26 november 2020 Share Geplaatst 26 november 2020 Kan aan mij liggen, maar deze zomer weinig teken gezien. Ik heb 2 honden en daar wil nog wel eens een teek aan blijven hangen, maar heel weinig dit jaar Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten