Spring naar bijdragen

Waadpak


Geoman

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

On topic, ik ga geen waadpak kopen, want water is dikwijls mijn vijand, al ben ik in januari geboren en dus een waterman.

Water dat door moet lopen, loopt niet door, dus filevorming in de afvoerleidingen.

Water dat niet door moet lopen, loopt wel door, dus lekkende kranen en daken.

Wanneer ik ga fietsen raak ik meestal van de drup in de regen.

Zwemmen in diep water durf ik niet, want ik sta graag met beide benen op de grond.

Aan douchen heb ik een zusje dood, dus zorg ik er voor dat ik nooit stink.

Mijn auto was ik nooit, zal hem een zorg zijn.

 

Toch kan ik niet zonder water, want mijn koffie wordt er drinkbaar door.

En de wasmachine doet niet aan dry cleaning.

De radiatoren zijn gevuld, maar daar heb ik geen last van, tenzij die ook gaan lekken.

 

Morgen toch naar de Lidl, Griekse yoghurt kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor die prijs kan ik hem niet laten liggen, al heb ik geen flauw idee wat ik ermee wil doen.

Das de kracht van de Lidl en andere prijsvechters.......er liggen schuren en kasten vol met zooi die je niet kunt laten liggen....maar waar je uiteindelijk niks mee doet :-)

 

 

Meneer Lidl.......verblijft er heerlijk van op de behama's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb een pak in handen en de kwaliteit valt me nog mee voor dat geld. Niet echt flinterdun.

Zou er echter nooit mee in het water stappen. Wetsuit? Meer een deadsuit. Als dat ding volloopt en je dondert om dan kan je zo de braadslee in.
Leuk i.c.m een hogedrukspuit .. tegels cleanen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Best Koos, een duur waadpak loopt ook vol als je tever voorover buigt. Als een waadpak vanboven volloopt maakt het niet uit welke kwaliteit het is. Als een pak lek raakt is het wel zo dat hoe lager het gebeurt hoe beter het is. Bij de brandweer met een waadpak in een gierput gelopen en ook in een sloot naast een paard. Dus het gaat meer om hoe je het gebruikt dan welke kwaliteit het is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat iets van schoeisel dragen OVER het pak wel de nodige lekkage voorkomt.

 

Ik herinner me trouwens dat mijn vader, een verwoed visser (vroegah) altijd een mes bij zich had als hij een waadpak droeg.

Voor als je ondersteboven dobbert als je opeens uitglijd.

Of zoiets kan weet ik niet (klinkt aannemelijk) maar het lijkt me een goede tip.

En uiteraard, ga niet alleen op pad in zo'n pak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...