Spring naar bijdragen

Waadpak


Geoman

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Niet terug krabbelen Od. Jij hoort ook bij de club hoor. Ook voor jou is het zaterdag Scouting time. Met een goede onderlinge samenwerking staat er echt niemand voor paal. Heb vertrouwen en Doe Je Best

 

Trust

K

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Odlaniger: #22 kan echt niet!

 

Wij hebben het druk, druk, druk met de voorbereidingen van een Scoutingkamp in Apeldoorn en jij hebt blijkbaar voldoende tijd om je midden in de nacht dichterlijke vrijheden te gunnen.

 

Ik ga door met het pakken van mijn koffers, want jij zal nu nog wel in bed liggen na al die dichterlijke vrijheden...

 

Oké...bijna de tandpasta vergeten...

 

:tooth: :tooth: :tooth:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(om hem over je schoenen aan te kunnen zoals ze zeggen)

 

En inderdaad ga ik er van uit, dat het pak over de schoenen valt

 

Het pak is vrij dun. Dus ik zou er niet zo mee in het water stappen. Ik heb het zelf vorig jaar gehaald bij Lidl. Al enkele malen gebruikt maar wel met laarzen eroverheen (die lopen dan wel vol uiteraard, maar daar heb je onderwater geen last van). Dan is het geen probleem. Als je er zo (of met schoenen erin) mee op het steentje of tak stapt is hij kapot. Hou daar rekening mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het pak is vrij dun. Dus ik zou er niet zo mee in het water stappen. Ik heb het zelf vorig jaar gehaald bij Lidl. Al enkele malen gebruikt maar wel met laarzen eroverheen (die lopen dan wel vol uiteraard, maar daar heb je onderwater geen last van). Dan is het geen probleem. Als je er zo (of met schoenen erin) mee op het steentje of tak stapt is hij kapot. Hou daar rekening mee.

 

En dan kun je dus in gevaarlijke situaties terecht komen. Je wilt niet vastzitten in een pak dat volloopt en waar je niet uit kunt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

(om hem over je schoenen aan te kunnen zoals ze zeggen)

En inderdaad ga ik er van uit, dat het pak over de schoenen valt

Het pak is vrij dun. Dus ik zou er niet zo mee in het water stappen......Als je er zo (of met schoenen erin) mee op het steentje of tak stapt is hij kapot. Hou daar rekening mee.

 

Ach..... dan loopt 'ie ook lekker snel weer leeg :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...