Spring naar bijdragen
  • 0
TheWorker

Multi Caches Op Monterra

Vraag

Hoe regelen jullie dat met multi´s waar waypoint bij zitten met vragen?

Als ik naar een multi ga en ik druk op "ga", dan zie ik wel de waypoints die ik kan kiezen, maar de tekst/vraag staat er maar half. Als ik de waypoint via de kaart kies dan is de tekst wel leesbaar, maar als ik dan op "terug" druk, dan krijg ik vaak de foutmelding dat de outdoor.app is gestopt. Als ik dan op wachten druk, dan gaat hij vaak wel terug. Het is net alsof de foutmelding sneller is dan dat de Monterra de "terug-fase" kan verwerken.

Wat ik wil is gewoon snel naar het volgende punt navigeren en dan ook de tekst/vraag zien wat er bij het waypoint staat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0

Ik doe wat jij doet: gewoon het waypoint op de kaart selecteren. De melding krijg ik soms ook. Het is een waarschuwing van Android dat Outdoor Applications er te lang over doet om te reageren, maar als ik 'Wachten' selecteer komt het altijd goed.

Navigeren doe ik nooit, ik vind het leuker om op de kaart te lopen. Vaak vind ik een kortere route dan de gpsr.

Je kan de waypoints ook opvragen in de Waypoint Manager. Eventueel eerst filteren op de cachecode (zonder de GC aan het begin) als de lijst te lang is om te scrollen. Dat werkt ook goed met waypoints waarvan de positie onbekend is en final locations. Die worden bij mij op N00° 00.000 E000° 00.000 weergegeven, dus helemaal onder aan de lijst.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Bedankt voor het antwoord!

In het begin ging ik naar navigeren-waypoints en kreeg inderdaad de waypoints bovenaan te zien die het dichtste bij waren. Inmiddels doe ik het gewoon via de kaart en kies inderdaad zelf de route er naartoe. De final location moet inderdaad wel via waypoints omdat die buiten de kaart ligt.

Vind het jammer dat als ik een multi kies, dat daar dan wel alle waypoints bij staan,maar je niet de volledige tekst direct kunt oproepen, zou een stuk gemakkelijker zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden