Spring naar bijdragen

Waar Gaat Het Heen Met Onze Hobby?


vleddermuis

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Dat maak ik er ook uit op. Daarmee wordt het dan toch min of meer een multi, waarbij het natuurlijk wel een heel bijzondere multi kan zijn.

Maar waarom het dan nog steeds een Cloudcache genoemd zou moeten worden, ontgaat mij.

Wat is dat, min of meer een multi? De legger bepaalt wat het wordt en of hij gebruik wil maken van internet. Niet het gereedschap.

 

Een cloudcachebuilder is een stuk gereedschap waarmee je cloudcaches kunt maken. Een hamer blijft een hamer, ook als de timmerman hem gebruikt om zijn schoenzool mee te lijmen.

 

Zie je smartphone maar als een schapenwolkje bij heldere hemel. En stel maar een betere naam voor bij de bedenker van de naam, als je iets van de naam vindt. Mij maakt de naam van het gereedschap niet uit, zolang ik er mee kan maken wat ik in mijn hoofd heb.

bewerkt door Diederikus
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb toch even wat verder gezocht en kom dan de term 'locatiegebonden informatie' tegen. Inderdaad interessant.

Het begint te dagen. Ik laat het een tijdje weken maar het kan nog wel maanden duren voordat ik bijv. BV3 ga doen.

bewerkt door Dagwacht
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Crefr.:

Waarheen leidt de weg die we moeten gaan

Waarvoor zijn wij op aard

Wie weet wat er is achter ster en maan

Hoe lang duurt nog de nacht

 

Waar ligt het land waar we mogen zijn

En wat is de taak die ons wacht

Waar is de geest die met ons leeft

Die ons de vrede geeft

 

Waar staat de poort die ons binnen laat

En die ons ook beschermt

Hoe veel offers werden er gebracht

Toch nog blijft het nacht

 

Waar dan is het licht op ons duistere pad

De hand die ons geleidt

En hoe lang, ja hoe lang nog duurt de tijd

Dat wij zijn bevrijd

 

refr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vraag waarheen en waarvoor is voor iedereen anders.

 

De verwondering over het feit dat mensen moeite hebben gedaan om een mooi plekje of een mooi gebied via een geocache onder de aandacht te brengen, de verwondering over de creativiteit van eigengemaakte puzzels waarmee een geocache kan worden gevonden tot het samenstellen van een creatieve trail waar heel veel mensen plezier aan beleven.

 

Wij hebben ook onze voorkeuren en deze lopen dwars door alle vormen heen. Ook sommige trails zijn om van te smullen.

 

Wij meten het af aan de glimlach op onze gezichten.

bewerkt door Dagwacht
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

waar gaat het heen met onze hobby? afdeling Geo Forum bezoeken

verloedering verwaarlozing en duidelijke ongelijkheid tussen de bezoekers

terwijl de ene, buiten de forumregels om, door/op aandringen de rodeknop-drukkende wrattenvingers 2 maanden behandeld word al zit hij diep opgesloten in de catacomben van de Alcatraz dodemanscellen zo eentje waarbij alle uitgaande post gescreend moet worden, worden hier op dit forum berichten waarvan duidelijk in de forumregels staan dat het niet toegestaan is, gewoon toegestaan, geen commentaar van wie dan ook, geen wrattenvingers die op rodeknoppen drukken.

om even snel wat voorbeelden te noemen, verwijzingen/verheerlijken en benoemen van andere Nederlandse geowebsite's en voorwerpen per opbod (zonder vraagprijs) hier te koop aanbieden.

dat maakt mij weer eens erg duidelijk dat niet uitmaakt wat er geplaatst word maar wie er iets plaatst

als men zelfs hier op dit forum zich daaraan bezondigt, hoe zal het bij het spelletje zijn die men buiten speelt zijn?

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag gaan we nergens heen voor onze hobby. Er ligt een flink pak sneeuw, in onze tuin 11 cm en het gaat maar door. De treinen rijden niet en ik hoor dat de bussen ook niet meer rijden (ongelukken gemaakt en gestrand in de sneeuw). Het is prachtig, dus straks wel een rondje wandelen 'rund um hause'.
Zojuist valt de krant in de bus, twee wijken bezorgd, wat een bikkel!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker actief aan het cachen geweest ioHpeiH ;)

 

Ik kom binnenkort jullie kant om door de bossen te struinen op zoek naar lesmateriaal, mits ik mijn ogen open kan houden en niet teveel praat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier hetzelfde, het zijn echt ijsschotsen geworden. We hebben net met een paar man de grootste schotsen van straat geschept en de oprit van de overburen een beetje vrij gemaakt, want zij konden hun auto niet meer van de straat krijgen.

Fietsen valt ook niet mee, de paden zijn redelijk schoon, maar wat gisteren ontdooide is keihard geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...