Spring naar bijdragen

Waar Gaat Het Heen Met Onze Hobby?


vleddermuis

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

geniet er maar niet te veel van, over 4 dagen kan ik mijn opgelegde ketenen afwerpen en gaat alles weer als vanouds #Prepare

 

Barny, die anders is dan anderen hier zich wel aan zijn eigen belofte houd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

De databundel wordt in ieder geval nooit opgebruikt. Iets opzoeken op internet is niet echt vaak nodig, blijkt in de praktijk.

 

In het buitenland zou het wel handig zijn voor een vertaling, maar daar is de bundel dan weer niet geschikt voor.

Automatisering bij de overheid gaat mis omdat men geen flauw idee heeft waar men het over heeft en toch graag wat wil roepen.

 

Om mijn cloudcache te lopen heb je geen internet en geen bundel nodig. Dat geldt ook voor BV3, trouwens.

 

Als ik zoek op 'Cloudcaching', dan krijg ik de volgende omschrijving te zien bij QualityCaching.

Een CloudCache verloopt via internet (The Cloud). Een CloudCacher staat met een tablet of smartphone in verbinding met de geocaching-website en ontvangt ...

 

Moet ik dan verder doorklikken om te constateren dat een internetverbinding NIET nodig is? Dan is het toch geen Cloudcache meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat maak ik er ook uit op. Daarmee wordt het dan toch min of meer een multi, waarbij het natuurlijk wel een heel bijzondere multi kan zijn.

Maar waarom het dan nog steeds een Cloudcache genoemd zou moeten worden, ontgaat mij.

bewerkt door Dagwacht
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...