Spring naar bijdragen

Cache Weg, Wat Nu?


TheWorker

Aanbevolen berichten

Je loopt een rondje met diverse caches en dan komt er aan het eind nog een bonus, alleen....1 van de caches is niet te vinden, alleen het houdertje waar de petling in heeft gezeten hangt er nog.

Afgezien dat het ff raadselen is om de bonus te vinden, heb ik de volgende vraag. Loggen jullie die 1ne cache die niet te vinden was wel of niet?

Ik kom dan vaak logs tegen die hem wel gewoon loggen als gevonden, maar dan wel melden dat de cache niet meer in de houder zit. Wat vinden jullie hier van?

Ik persoonlijk maak een melding met een "need maintenance", maar log hem dan als "niet gevonden". Als de cache weer aanwezig is en ben in de buurt dan zoek ik hem alsnog ff.


Hoe lossen jullie dit op?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik zal wel weer alle $@/^/& over me heen krijgen, maar ik blijf het een grijs gebied vinden (nee, heren, op de letter beschouwd is het helder als glas, maar dat zijn wel meer dingen die desondanks een discussie waard zijn in mijn ogen).

Het gaat erom of je de cache vindt. Zo ja, dan vind ik ook een foto van de cache (open) in je handen een geldige log. Zo bij mijn eigen arme juf. Geripte cache, maar juiste locatie en container wel gevonden.

 

En ja ja ja het gaat erom wat de regels zijn en niet wat ik vind blablabla.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn mening is dat als je de bonus wel kunt vinden d.m.v. wat uitproberen en rekenwerk, dat je wel mag loggen. Je vindt in principe wel de bonuscache en je kunt ook je naam in het logboek achterlaten, dus het toch loggen van de bonus vind ik ok. Mij is gewoon al vaker opgevallen dat er gelogd is zonder dat het logboek aanwezig was, ben gewoon ff benieuwt naar jullie mening ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooit was een cache geript die ik zocht. Melding gemaakt aan de eigenaar. Ik mocht hem alsnog als found loggen omdat ik exact op de goede locatie was. Heb dat niet gedaan. Is mijn goed recht. Als ik wel had gelogd, dan was dat ook mijn goed recht, toestemming van de eigenaar immers.

Zoals Tabak zegt, zaak tussen legger en cacher. Zonder toestemming van de eigenaar in ieder geval niet loggen.

Ik probeer nu mijn stokpaardje op stal te houden, al zit hij te trappelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niks is zo makkelijk als je naam niet in het logboekje dus de cache niet Fysiek gelogd heb log je geen found it op de cache pagina

Dat volwassen mensen dat bij een simpel spelletje nog niet kunnen begrijpen of willen snappen gaat mij pet toch echt ten boven.

 

 

Barny

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar ik blijf het een grijs gebied vinden

Klopt. Het is ook een grijs gebied. Ik ben niet principieel en laat mij in zo'n geval leiden door wat de co wil. Als ik hem blij kan maken door toch te loggen dan breng ik dat offer met liefde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...