Spring naar bijdragen

Cachen Als Tijdverdrijf (Op Verzoek)


Aanbevolen berichten

ik heb liever duidelijkheid TT, als ik jou om welke reden dan ook een #onhandig persoon (dat zou niet voor jou kunnen gelden, maar misschien meer in algemene zin) vind, ga ik natuurlijk niet zeggen "ik vind iemand een #onhandig persoon en wel daar en daar om" ik zou zeggen "ik vind Team Tabak een #onhandig persoon en wel daar en daar om" zo hoeven andere mensen zich niet aangesproken te voelen maar alleen jij (even als lijdend voorwerp;))

 

duidelijkheid voorkomt een hoop ergernis bij personen die niet bedoeld worden, terwijl de personen of zelfs wel de groepen die dan wel bedoeld worden de plaatster van dat bericht dan meteen en zonder argumentatie als #(azijn)zeiker weg zullen/kunnen zetten, omdat ze dan met hun beperkte middelen niet meer hoeven na te denken,

 

Barny

 

lachen, het #Z woord word na goed Noord Koreaans gebuikt vanzelf omgezet in #onhandig persoon

bewerkt door barny
  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

@Team Tabak, ik zal niet quoten ( :clown: ), maar ik zou zeggen: applaus voor die laatste post! :clap:

En ik moet zeggen dat ik echt vind dat het een heerlijke plek is hier, ik merk dat mensen interesse tonen in elkaars beweegredenen ipv alleen maar kattenkoppen (mannen kunnen daar ook wat van zeg, ik dacht dat dat een vrouwendingetje was).

 

@Dagwacht, dat vind ik er nou ook zo leuk aan, de verrassingsfactor. En aangezien ik een -tot op het overdrevene af- blij persoon ben die van heel veel dingen kan genieten, vermaak ik me opperbest. Op onverwachte plaatsen. Ook al is het totaal NIET mijn cache op papier. Dan nog kun je een enorm leuke ervaring hebben. Bijvoorbeeld: http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=06c77103-f3c3-42e7-9864-686e1e23471b

En een uitstekend idee, dat hotelletje. Ik denk dat ik binnenkort eens richting Flevoland ga.

 

@Diederikus nee hoor je hebt niks negatiefs gezegd, ik was weer bezig met mijn aannames op grond van je verhaal. -Zucht- zou ik het ooit afleren. Ik nam zomaar aan dat je die "andere vorm van cachen" in de tweedeling die je aanbracht als negatiever bestempelde. Wat je in feite helemaal niet doet. En ik herken je enthousiasme voor je prachtige cache, ik kijk ook vaak op de pagina van mijn caches (en nu vooral van Juf, die al een hoop leuke logs heeft, joepie). Gewoon nalezen en genieten. Maar waarom zou jij als beginner niet direct bij de top kunnen zitten? Je hebt nu eenmaal natuurtalenten! Ik word steeds nieuwsgieriger naar jouw Wijze Lessen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha ha Barny, ik had gisteren ook ineens een woord dat veranderd werd (in een inmiddels doodgebloed draadje, blij dat er hier nog wat te beleven valt). Nog nooit meegemaakt! Maffe ervaring hè?

Fijne dag allemaal!

En ja duidelijkheid helpt, de verpakking van de boodschap toch ook. Tenminste als ik voor mezelf spreek, ik heb veel meer moeite om open en serieus naar kritiek te kijken als deze erg bot gebracht wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klopt helemaal vroeguh, toen hadden de overijverige motjes van dit (toen) goedlopende forum als tijdverdrijf (ontopick:) het veranderen van dat soort woorden vanwege toen al de schijnheilige fatsoensrakkers de knoppen wisten te vinden, dat van "de buren" kwam toen "de buren", na overal afgewezen te zijn, net begonnen waren hier herhaaldelijk en zwaar irritant opnieuw maar reclame maakte voor,,,,,,,,,,,,,,, jawel "de buren" net zoals je een kraampje in de V&D zet met de reclame van de Hema er op uitgestald.

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb liever duidelijkheid TT, als ik jou om welke reden dan ook een #onhandig persoon (dat zou niet voor jou kunnen gelden, maar misschien meer in algemene zin) vind, ga ik natuurlijk niet zeggen "ik vind iemand een #onhandig persoon en wel daar en daar om" ik zou zeggen "ik vind Team Tabak een #onhandig persoon en wel daar en daar om" zo hoeven andere mensen zich niet aangesproken te voelen maar alleen jij (even als lijdend voorwerp;))

 

Dit verdient natuurlijk ook een serieus antwoord. Ik vind, dat je gelijk hebt. Ik had man en paard moeten noemen, maar er is ook een spreekwoord dat zegt: "Wie de schoen past, trekke hem aan" en laat ik nou de stellige indruk hebben, dat jij sinds vanochtend al een kilometer of vijf op die schoenen hebt gelopen..... haha

 

Barny, laten we elkaar met relativiteit en humor bestrijden. Dat maakt het forum zoveel leuker. Geocaching behoeft geen woorden, die binnen een forum tot iets anders vertaald moeten worden. Jij bent heel goed in staat je mening (die vaak best wel gefundeerd is) onder de aandacht te brengen. Daar hoef je mensen niet voor "neer te zetten". En doe je het op de "normale intermenselijke manier" dan zul je zien, dat je ineens een stuk serieuzer genomen gaat worden. Door mij wel tenminste!!! Fijn weekend nog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien lukt het wel met crala.....clara...cramalel...eh ...caramel

 

Nu we het er toch over hebben, vandaag een lekkere oranje pouce gegeten! Iedereen (alvast) gefeliciteerd met onze koning!

bewerkt door no-name
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha nu ben ik heel erg nieuwsgierig wat je hier allemaal niet mag typen, maar ik beheers me, anders krijg ik zo mijn eerste waarschuwingspunt :clown:

 

Maarreh, het moet toch geen punt zijn om dat in ROT 13 toch even erdoor te krijgen...

Casteel zat jij te zieken of is er echt een caramba-woord??

 

ZO en nu weer on-topic. Misschien wel. Eventueel. Ik heb het in ieder geval geprobeerd. Om jullie te bewegen weer on-topic te gaan dan.


No-name nou ja koning is hij nou ook weer niet hoor. Maar ik zal het doorgeven aan Marco, die zal je felicitaties vast waarderen (hij is flink verwend vandaag dus hij heeft al niks te klagen) :holiday: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lommel, een leuke plaats. Net voor Lommel is een camping waar ik ben geweest. Bij het toegangshek staat een bord: melden bij de receptie, geldt ook voor honden. Mijn hond keek mij verbaasd aan. En een bord bij de kantine: geopend tot 24:00 uur of later. Leuk volk, die Belgen.


En als je er dan toch langs komt: http://www.geocaching.com/geocache/GC2MNTY_nederbelgica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...