Spring naar bijdragen

Ideale Cachetas?


MarcoDomi

Aanbevolen berichten

de tas is geleverd, en hij voldoet aan de verwachtingen. genoeg kleine vakjes om batterijen en dergelijke mee te nemen. en mooi groen zodat ik niet opval tussen de echte soldaten onder de cachers.

Welke heb je gekocht Chris? Dezelfde als ik? Ik ben benieuwd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 4 months later...

Al een hele tijd op zoek naar een goede tas maar kan hem maar niet vinden. Ook altijd op zoek naar iets met veel vakjes en opbergmogelijkheid.

Vandaag was ik in Gouda en daar liep ik langs een dump zaak. Daar heb ik hem gevonden! Een mooie camo rugzak van 25 liter. De wereld aan zakjes en vakjes die zich verdeeld over drie grotere vakken in de tas bevinden. Aan de buitenkant ook voldoende plek om spulletjes aan te hangen maar dat doe ik niet. Ik wil alles zoveel mogelijk in de tas.

Mooie kwaliteit. Één klein nadeel: er zit geen regenhoes in.

Ik ga hem de komende periode eens flink aan de tand voelen.

 

Gr. Batium

 

Oh ja: kosten net geen 40,-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees dit draadje en denk, hé hier heb ik ook eens iets over gelezen.....cachejas.....veel vakjes......even googlen en jahoor daar is hij, de site voor de ultieme(?) cache jas/broek/pet/shirt en jawel onderbroek :clap:http://www.scottevest.com/v3_store/subindex_mens.shtml

 

Ik zelf heb er geen ervaring mee, maar ben wel benieuwd of er uberhaubt mensen zijn die dit soort producten hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een Nomad rugzak met slechts twee vakken. Hoe meer vakken, hoe langer je moet zoeken in welk vak iets zit. Dat heb ik ervaren met een cachevriend. Hij zocht in alle 21 vakjes van zijn tas naar zijn notitieboekje. Bleek in zijn broekzak te zitten. Gelukkig waren we nog net voor de schemering weer op de parkeerplaats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk ook eens over de grens, zoals hier http://www.banggood.com/Wholesale-Outdoor-Accessory-c-1116.html

Heb zelf een rugtas uit China. Veel vakjes en niet duur.

Gratis verzenden maar wel een paar weken onderweg. Prima ervaringen mee.

Ik weet dat je bij sommige site's (buitenland) boven een bepaald bedrag invoerrechten betaald moeten worden.

Misschien bij deze site niet voor 1 tas/rugzak, maar als ik nu meerdere leuke dingen bestel :D

Ik kan dit niet vinden op deze site, heeft iemand hier ervaring mee? Of weet hoe dit zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Kijk ook eens over de grens, zoals hier http://www.banggood.com/Wholesale-Outdoor-Accessory-c-1116.html

Heb zelf een rugtas uit China. Veel vakjes en niet duur.

Gratis verzenden maar wel een paar weken onderweg. Prima ervaringen mee.

Ik weet dat je bij sommige site's (buitenland) boven een bepaald bedrag invoerrechten betaald moeten worden.

Misschien bij deze site niet voor 1 tas/rugzak, maar als ik nu meerdere leuke dingen bestel :D

Ik kan dit niet vinden op deze site, heeft iemand hier ervaring mee? Of weet hoe dit zit.

 

 

Van kleding weet ik dat je beter een kledingstuk per stuk kan bestellen en niet een heel pakket. Eén kledingstuk kost je sowieso niks aan invoerkosten.

Verzenden is toch gratis, maakt dus niet uit hoe vaak je bestelt.

Ondertussen zijn hier 10 chinese smartphones de voordeur gepasseerd zonder extra kosten :thumbup: .

Maar toch hou ik er altijd rekening mee. Op een toestel van € 150,- zal dat zo'n € 35,- zijn. Nog geen ramp.

Prima toestellen trouwens, overtreffen vaak de bekende Samsung Galaxy of HTC toestellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van de vier bestellingen die ik gedaan heb in China is er één aangekomen, één kwijt maar geld retour, één zonder reden retour afzender gezonden door PostNL, dat geld is nog niet retour en de webwinkel zwijgt in alle talen en één pakketje is nu al heel lang onderweg zonder dat iemand weet waar het is. Ik heb gekocht bij Tmart.com en bij Everbuying.com. Met invoerrechten en BTW heb ik nog niet te maken gehad maar dat komt omdat al mijn bestellingen onder de 22 euro waren. Gemengde gevoelens dus.

 

Mijn dochters bestellen bijna wekelijks snuisterijen zoals plastic sieraden en telefoonhoesjes via ebay in China. Duurt lang maar gaat eigenlijk altijd goed.

bewerkt door yvoro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bestel al sinds jaar en dag bij Dealextreme. (ik denk al een jaar of 4, 5)
Van handige hebbedingetjes en gadgets voor in de keuken, outdoor, sport en of gewoon in het huishouden, tot zaklampen, tablets en al een stuk of 5 smartphones.
In totaal (als ik mijn "order history" bekijk al zo'n 80 artikelen, verspreidt over 23 bestellingen.
Bestellingen varierend van 2,95 tot 195 euro.
Nog nooit problemen gehad.
1x een artikel retour gestuurd, wat netjes is terugbetaald.

Nog nooit invoerrechten betaald.
Als ik meerdere artikelen tegelijk bestel, let ik wel op welke zaken in een envelop passen en welke niet.
Die bestel ik dan apart van elkaar in deelbestellingen.

Zaken die in enveloppen passen zijn vaak al met een week of 2 binnen. Pakketjes duren vaak 1 tot 3 weken langer.


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...