Spring naar bijdragen

Ideale Cachetas?


MarcoDomi

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Mijn blauwe cache onderbroek heeft een tripple functie: ondergoed, waadpak, en handtasje met 1 vak.


En natuurlijk een rol Duct Tape in dat vakje, voor de echte geocacher die ook wel een Mc Gypher uit wil hangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas!

De tas is binnen en op zich mooi, maar......... te klein!

Morgen gaan we op Bedevaart (eindelijk!!) en dan ga ik 'm toch maar uitproberen. Misschien worden we toch nog vrienden.

 

Nou, wonder boven wonder ben ik toch nog behoorlijk goede vrienden aan het worden met deze tas!

 

Wat vooral handig is, is het grote voorvak. Er past een rijtje batterijen keurig in. En alle tooltjes, binnen handbereik.

Een flesje water niet, maar bij de zeeman heb ik zo'n aluminium fles gekocht die je aan je broekriem klikt.

Zelfs de snelle Jelles passen nog :wink2:

Wat vooral handig is, is dat 'ie ook als waistpack te dragen is. Vandaag liep mijn wandeling toch weer flink uit (het was ook zulk heerlijk weer!) en kreeg ik last van mijn schouder. Toen was om mijn middel hangen toch echt een goeie optie.

 

Bij Banggood dus. daar heb ik ook een goed geprijsde hoofdlamp vandaan die erg goed van pas komt bij nachtcaches.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo uitgedost word je een bezienswaardigheid.

 

"Mama, wat doet die mevrouw?"

"Dat is een schatzoekster."

"Ik wil met haar op de foto!"

Nee Odlaniger, om dat te bereiken moet ik, vrees ik, in vol ornaat:

 

-GPS (check, mijn Ideale Garmin Etrex 30)

-Ideale cachetas (check)

-Ideale cachelaarzen (check)

-Ideale cacheJAS (check)

-Ideale cachefiets, auto (op zich check, maar ik loop liever)

-Ideale cachepet (die ik helaas niet bezit)

-Ideale cachepen (zo'n tactical geval, inclusief natuurlijk het Ideale CachepennenBakje, beide bezit ik helaas niet)

-Ideale hoofdlamp (check)

-waadpak (hoeft niet perse Ideaal te zijn, als het maar functioneel is, maar heb ik helaas ook niet. Dan maar de Ideale Cachbikini).

 

Over het Ideale cacheondergoed zwijg ik in alle talen.

 

Helaas ben ik niet zo spectaculair, zelfs niet als ik ga cachen. Mijn tas, jas en laarzen zijn vrij onopvallend. De hoofdlamp heb ik eerlijk gezegd overdag meestal niet op. De GPS is ook al niet opvallend omdat ik die meestal onder mijn jas hang tot het volgende wp. O ja mijn drinkflesje maakt het wel een stuk opvallender!!! ^^

 

Ik overweeg nu een bord in neonletters dat ik op mijn -nog aan te schaffen- Ideale cachepet kan plaatsen.

:thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gemakshalve vergeet je je ideale cachepartner en al die rotsooi, die jij meesjouwt valt toch echt in het niet bij het gemak van de ideale cachepartner, zelfs als het " slechts " je eigen partner is... :-)

HAHAHA

Even voor de duidelijkheid: de meeste genoemde rotzooi sjouw ik dus juist NIET mee!

Mijn Ideale Cachepartner is inderdaad mijn bloedeigen Marco (mijn wondertool bij puzzels :wink2: ), en de twee jongste teamleden natuurlijk die al een flink ontwikkeld 6e (7e?) zintuig hebben waar het caches betreft.

 

Maar ik cache ook heel graag alleen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook maar de banggood tas aangeschaft, een groene want dan lijk ik teminste op een wannabee-soldier :thumbup:

hopelijk word ie een beetje vlot geleverd. lijkt me een handig ding, een paar batterijen een pincet en multitool en een micro uv-lampje zullen er wel inpassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook maar de banggood tas aangeschaft, een groene want dan lijk ik teminste op een wannabee-soldier :thumbup:

hopelijk word ie een beetje vlot geleverd. lijkt me een handig ding, een paar batterijen een pincet en multitool en een micro uv-lampje zullen er wel inpassen.

 

Hou rekening met minimaal 2 weken maar een maand is ook mogelijk. Ik wacht trouwens al sinds 22 februari op een hoofdlamp. Vanmorgen nog gechat met BG hierover. Ik moet nog een weekje afwachten. Anders sturen ze me hopelijk een nieuwe. Overigens daar al 6 keer een smartphone gekocht zonder problemen, zelfs zonder importkosten.

 

Enne, niet teveel camouflage hoor. Ik zag onlangs in Duitsland verscheidene cachers in camouflagepak uit een auto stappen. Best bijzonder om zo een trail te rijden...

Tenzij jij natuurlijk heel avontuurlijk bent ingesteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Ik heb ook maar de banggood tas aangeschaft, een groene want dan lijk ik teminste op een wannabee-soldier :thumbup:

hopelijk word ie een beetje vlot geleverd. lijkt me een handig ding, een paar batterijen een pincet en multitool en een micro uv-lampje zullen er wel inpassen.

 

Hou rekening met minimaal 2 weken maar een maand is ook mogelijk. Ik wacht trouwens al sinds 22 februari op een hoofdlamp. Vanmorgen nog gechat met BG hierover. Ik moet nog een weekje afwachten. Anders sturen ze me hopelijk een nieuwe. Overigens daar al 6 keer een smartphone gekocht zonder problemen, zelfs zonder importkosten.

 

Mijn ervaringen zijn ook prima. We hadden een keer een batterij die het niet deed en er werd meteen geld terug gestort. Kijk wel uit bij de lampen want bij sommige van de felste lampen moet je speciale batterijen en lader bestellen.

Je kunt voor 77 cent ook kiezen voor de optie binnen 10 werkdagen leveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Ik heb ook maar de banggood tas aangeschaft, een groene want dan lijk ik teminste op een wannabee-soldier :thumbup:

hopelijk word ie een beetje vlot geleverd. lijkt me een handig ding, een paar batterijen een pincet en multitool en een micro uv-lampje zullen er wel inpassen.

 

Hou rekening met minimaal 2 weken maar een maand is ook mogelijk. Ik wacht trouwens al sinds 22 februari op een hoofdlamp. Vanmorgen nog gechat met BG hierover. Ik moet nog een weekje afwachten. Anders sturen ze me hopelijk een nieuwe. Overigens daar al 6 keer een smartphone gekocht zonder problemen, zelfs zonder importkosten.

 

Mijn ervaringen zijn ook prima. We hadden een keer een batterij die het niet deed en er werd meteen geld terug gestort. Kijk wel uit bij de lampen want bij sommige van de felste lampen moet je speciale batterijen en lader bestellen.

Je kunt voor 77 cent ook kiezen voor de optie binnen 10 werkdagen leveren.

 

 

Bij de hoofdlamp die ik besteld heb zitten al batterijen en een oplader: http://www.banggood.com/Wholesale-CREE-T6-1600-Lumens-Bike-Bicycle-Rechargeable-Led-Headlight-Headlamp-p-48370.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...